ראשי מבזקים ניקון – D800 – רק בקיץ, עם חיישן בר הסרה?

ניקון – D800 – רק בקיץ, עם חיישן בר הסרה?

0
0

אנו כנראה לא צפויים לראות דגם רפלקסי חדש מניקון (פרט אולי לגרסה חסרת המראה) עד הקיץ (תערוכת CliQ – לשעבר PMA צפויה להיפתח כידוע בארה”ב בספטמבר). המידע הזה אינו מפתיע וכבר פורסם בעבר אלא שהאתר nikonrumors פרסם לאחרונה עוד כמה פיסות מידע אפשריות על הדגם המקצועי העתידי של חברת ניקון. הינה תמצית נתוני ה-D800 כפי שהובאה שם:

  • חיישן פורמט מלא (Full Frame) ברזולוציה של 16.4 מגה פיקסל.
  • חיישן חילופי בן 12 מגה פיקסל עבור תמונות שחור לבן (הטענה, אם אנו מבינים אותה נכון היא שדילרים יוכלו להחליף בין החיישנים – לנו הדבר נראה בלתי יעיל בעליל – האם בכל פעם שנרצה תמונת שחור לבן נפנה לחנות להחלפת החיישן?).
  • מסך 3.3 אינצ’ בעל מסגרת מובנית מתקפלת (זהו פיתרון הקיים במוצרים מסויימים – ביקורת על אחד מהם צפויה באתר בקרוב – טרם שולב באופן סטנדרטי על ידי אחת מהיצרניות – יעיל כנגד שמש ישירה). על פי מקורות אחרים גודל המסך יישאר דווקא 3 אינצ’.
  • גריפ חדש ושונה מהגריפ הקיים ל-D700.
  • מהירות תריס מקסימאלית של 1/16,000.
  • וידאו ברזולוציה גבוהה מלאה (1080p) בלא פחות מ-120 פריימים לשנייה.

הרבה ביטים עוד יעברו באינטרנט עד ספטמבר ולנו תחושה חזקה שגם עוד לא מעט שמועות בנוגע לעתיד הליין של ניקון.

ניתן למצוא את כל העדכונים של MegaPixel בנוגע לניקון D800 ולניקון D4 בקישורים הבאים.

ניקון D700 – המחליפה בקיץ עם חיישן שחור לבן?

Nikon D700

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *