ראשי מבזקים בחזרה לעתיד, או מי יעצב את הניקון D4?

בחזרה לעתיד, או מי יעצב את הניקון D4?

0
0

האתר nikonrumors פרסם לפני מספר ימים ידיעה מעניינת לפיה המעצב האיטלקי Giorgetto Giugiaro אשר עבד בעבר עם חברת ניקון על עיצוב שורה של מצלמות מקצועיות בניהן ה-F3, F4, F5, F6 וכן דגמים דיגיטליים דוגמת ה-D3 סיים לאחרונה עיצוב עבור החברה של מצלמה מקצועית חדשה.

בשלב זה לא ברור על איזה דגם מדובר (ה-D4 היא אפשרות אך גם ה-D800 או אפילו מצלמה חסרת מראה מקצועית של ניקון עליה אנו מדברים כאן מזה זמן רב היא אופציה).

Giugiaro עצמו אגב מוכר לרבים לא כמעצב מצלמות אלא כמעצב מכוניות מזה עשורים רבים ולזכותו עשרות עיצובים של חברות רכב מובילות דוגמת בוגטי, BMW, לנצ’יה, לוטוס, פרארי, רנו, סיאט ועוד. אנו נזכור תמיד את Giugiaro בזכות עיצוב אחד שנחרט לעד בתודעה הקולקטיבית של חובבי המדע בידיוני ברחבי העולם, זה של ה-DeLorean DMC-12 אשר כיכבה בסדרת סרטי “בחזרה לעתיד” משנות ה-80 וראשית ה-90.

ה-DeLorean בעיצובו של Giugiaro מתוך הסרט “בחזרה לעתיד” (קרדיט: Universal Pictures)

DeLorean time machine

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *