ראשי מבזקים מפת הדרכים למצלמות חסרות מראה: פנטקס, פנסוניק, ניקון, סוני אולימפוס ועוד

מפת הדרכים למצלמות חסרות מראה: פנטקס, פנסוניק, ניקון, סוני אולימפוס ועוד

0
0

האתר mirrorlessrumors הרכיב מפת דרכים משוערת להכרזות הצפויות של מרבית החברות הגדולות בכל הקשור למצלמות חסרות מראה במחצית הראשונה של שנת 2011. הינה הפרטים:

  • מרץ – פנטקס עשויה להכריז במהלך החודש על ה-NC-1 – מצלמת חסרת מראה בעלת עדשות מתחלפות וחיישן קטן (דומה לזה של מצלמה קומפקטית) ביחד עם שתי עדשות (28-80 ו-47 מ”מ).
  • מרץ-אפריל – פנסוניק תכריז כנראה על ה-G3 (מחליפתה של ה-G2 הנוכחית) ועל עדשת 25 מ”מ מהירה (צמצםf/1.4).
  • אפריל – ניקון צפויה להכריז כנראה על מצלמה חסרת מראה “מקצועית” (הדיווח הקודם התייחס למועד השקה בחודש מרץ).
  • אפריל – סוני עשויה להכריז על ה-NEX-C3 מחליפתה של ה-NEX 3 (כאשר מחליפתה של ה-NEX 5 תגיע כנראה סביב ספטמבר).
  • מאי-יוני – מצלמה חסרת מראה של אולימפוס – אין מידע מבוסס על דגם מסויים (אפשר ונראה מחלפה לE-P2 שתכונה יש להניח E-P3 אך גם אפשרויות אחרות פתוחות).

סמסונג איננה מופיעה ברשימה אם כי היא הוכיחה כי היא אגרסיבית מאד מבחינת מועדי השקה וכמות המוצרים ואנו יודעים בוודאות כי לפחות מספר עדשות צפויות לנו ממנה כבר בחודשים הקרובים.

מי שנעדרת לחלוטין מן הרשימה היא כמובן קנון. למרות ששמועות משמועות שונות באות והולכות בקשר לתוכניותיה לשוק חסרות המראה נראה כי היא משחקת בשלב זה את “משחק ההמתנה” בצפיה לראות לאן מתקדם השוק בטרם תצא בהכרזות.

סוני NEX בתערוכת +CP – האם המחליפה הראשונה צפויה כבר באפריל? (צילום: נתנאל אדרעי)

Sony Nex COLORS

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *