ראשי מבזקים הכרזות Kenko תכריז על מצלמת רפלקס דיגיטלית

Kenko תכריז על מצלמת רפלקס דיגיטלית

0
0

חברת קנקו היפנית מוכרת אולי לאחדים כיצרנית פילטרים למצלמות. החברה אשר הוקמה בסוף שנות ה-50 קשורה באופן הדוק לחברת טוקינה (בין השאר מייצרת עדשות ברשיון מחברת טוקינה). לאורך השנים יצרה החברה מצלמות אנלוגיות לצלמים מתחילים ולפני מספר ימים חשפה בתערוכה שהתקיימה בטוקיו מצלמת רפלקס דיגיטלית ראשונה מתוצרתה המותאמת לעדשות בפורמט C-Mount (עדשות המשמשות לרוב עבור מצלמות טלויזיה במעגל סגור). מעט פרטים ידועים על המצלמה מעבר לכך בשלב זה – החיישן יהיה כנראה ברזולוציה של 14 מגה פיקסל (גודל לא פורסם אך הוא יהיה ככל הנראה קטן יחסית), למצלמה לא יהיה פלאש מובנה והיא תעשה שימוש בכרטיסי SD.

מה הביא את קנקו להכריז על החיה המוזרה לא ברור – יש להניח כי מחירה של המצלמה (סביב 370 דולר ביפן) יהפוך אותה למתאימה כמצלמת רפלקס בסיסית במיוחד לילדים – למרות זאת אנו מתקשים לראות אותה מתחרה בצורה רצינית בשוק המצלמות העמוס מאד בימים אלו. מה גם שכפי שניתן לראות בסיקור שהביא האתר היפני DCWATCH מן התערוכה – העיצוב ממנה והלאה (אפילו אם מדובר רק באבטיפוס בשלב זה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *