ראשי מבזקים ניקון D400 והחיישן הבא של סוני

ניקון D400 והחיישן הבא של סוני

0
0

כזכור חברת ניקון לא הכריזה במהלך תערוכת CES 2011 על מוצרים חדשים כלשהם אך היא צפויה לעשות כן במהלך החודש הבא (ככל הנראה במסגרת תערוכת +CP שתערך ביפן). אילו מוצרים בדיוק תחשוף ניקון עוד מוקדם לומר (ברור למדי כי נראה דגמים קומפקטיים חדשים) אך שתי שמועות המגיעות דווקא מכיוונה של חברת סוני (המספקת כידוע חיישנים עבור ניקון) עשויות לרמוז על מה שצפוי לנו מן הדור הבא של מצלמות ניקון (בדגש על מחליפתה של ה-D300S).

האתר Amateur Photographer דיווח לאחרונה כי מחליפתה הצפויה של ה-A700 של סוני תגיע עם חיישן בעל רגישות גבוהה במיוחד (100,000+ ISO) וברזולוציה של 25 מגה פיקסל. במקביל דיווח האתר Sonyalpharumors כי גרסת הסוני NEX הבאה  המכונה NEX-7 תגיע עם חיישן ברזולוציה של 24 מגה פיקסל (לעניות דעתנו סביר יותר כי מדובר על אותו החיישן). וכי המצלמה תוצגת סביב חודש ספטמבר השנה (בתערוכת CliQ או בשמה הקודם PMA).

מחליפה ל-A700 עם חיישן 25 מגה פיקסל? (צילום: עידו גנוט)

Sony A77 31

אם מחליפתה של ה-D300S (ככל הנראה D400 אם ניקון תבחר להמשיך בקו השמות הנוכחי) תעשה שימוש בחיישן בן 24/25 מגה פיקסל הדבר עשוי להציב אותה במקום גבוה יותר מה-D7000 אשר כיום מאפילה במובנים רבים על ה-D300S למרות שזולה ממנה באופן משמעותי. באותו עניין פרסם האתר nikonrumors שמועה מעניינת נוספת על פיה ה-D400 תשלב גוף מקצועי יותר (בדומה לזה שהכיל את ה-D2XS בזמנו) – בחירה כזו תהפוך את ה-D400 למצלמה מקצועית של ממש עם חיישן APS-C (שינוי אשר אפשר רק לקוות שיגרום לניקון להשקיע יותר בקו עדשות DX מקצועי – דבר אשר לא נעשה עד כה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *