ראשי מבזקים קדחת השמועות – מצלמות קונספט של ניקון צולמו ביפן

קדחת השמועות – מצלמות קונספט של ניקון צולמו ביפן

0
0

שמועות לעולם אינן מתות הן רק מתחלפות. משתמש הנושא את הכינוי voigtlander בפורום צילום סיני בשם DChome פרסם לאחרונה מספר תמונות אותן צילם בעת ביקור ב-Sapporo Showroom – אולם תצוגה סגור במרכז השירות של חברת ניקון באי הוקאידו שביפן. במקום הצילום אסור אך voigtlander הצליח ככל הנראה להגניב מצלמה ולצלם באולם בכל זאת.

התמונות שצילם עוררו סערה בין לאומית ועשרות אתרים, בלוגים ופורומים העלו השערות באשר לטיבה של המצלמה המצולמת בו. אחת ההשערות הרווחות מדברת על כך שבתמונה קונספט למצלמה חסרת מראה של חברת ניקון. הבעיה המרכזית בהשערה זו נראית גודלה של המצלמה – עד כה מצלמות חסרות מראה התאפיינו בגודל קטן במיוחד ואילו הקונספט הנראה בתמונה גדול למדי. לחילופין אפשר ומדובר בקונספט עיצובי למצלמת רפלקס (ידידנו ב-Nikon Rumors אשר דיווח על כך לאחרונה העלה תמונה נוספת של המצלמה מפברואר 2009 דבר המקטין את הסיכוי לקונספט למצלמה חסרת מראה).

קונספט של ניקון (קרדיט: voigtlander)

Nikon concept

אתר יפני העלה לאחרונה במקביל מספר תמונות של מצלמות קונספט נוספות מן המקום – במקרה זה בניגוד לתמונה הראשונה מדובר ללא ספק בקונספט למצלמה מתקדמת (ברמת ה-D3/D3S/D3X). יחד עם זאת העיצוב נראה מעט מיושן ואפשר כי מדובר באחד מאבות הטיפוס אשר קדמו לדגמים הנוכחיים או בקונספט מן העבר (קשה להאמין כי ניקון תציג קונספט עתידי נוכחי, אם כי דווקא חברת קנון עשה בדיוק זאת ממש לא מזמן).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *