ראשי מבזקים סוני NEX-7 בראשית 2011?

סוני NEX-7 בראשית 2011?

0
0

ידידנו אנדראה מהאתר sonyalpharumors חשף מוקדם יותר היום מספר פרטים אפשריים בנוגע למצלמת ה-NEX-7 של חברת סוני. ה-NEX-7 העתידית אמורה להוות תשובה של חברת סוני לדגם ה-GH2 של חברת פנסוניק ולהתבסס על גוף גדול ומתקדם יותר מה-NEX-5 אותה בדקנו כאן לאחרונה.

מה כוללות השמועות החדשות אתם שואלים – הינה הנקודות העיקריות:

  • ה-NEX-7 צפויה להיות מוכרזת סביב פברואר-מרץ 2011.
  • למצלמה צפויה להיות עינית דיגיטלית מובנית – בדומה ל-GH2 של פנסוניק אך גם בדומה ל-A55 של סוני עצמה. למעשה אפשר להניח שיהיו קווי דמיון רבים בין שתי המצלמות. השמועה מדברת עוד על עינית בטכנולוגיית OLED אשר עשויה אולי לשפר את נושא הצבעים הבעייתי משהו בעינית הטובה בסך הקיימת ב-A55.
  • ה-NEX-7 תותאם בדומה ל-GH2 של פנסוניק לצילום וידאו ברזולוציה גבוהה ובקצבים מהירים אך לא תכלול כנראה מעבד וידאו ייעודי.
  • שמועות מסויימות מדברות על שילוב מייצב מובנה בגוף ה-NEX-7. אנו כזכור שאלנו את נציג חברת סוני בראיון אותו קיימנו בתערוכת פוטוקינה מדוע לא שילבה החברה מייצב מובנה בדגמי ה-NEX-5 וה-NEX-3 התשובה הייתה שבשל גודלן הזעיר של המצלמות היו חייבות להתרחש פשרות מסויימות ולכן הועבר המייצב מגוף המצלמה לעדשה. למרות הגוף הגדול יותר הצפוי ל-NEX-7 שילובו של מייצב מובנה נראית לנו סבירה פחות משום שחלק מן העדשות המתוכננות כוללות מייצב וכפילות זו עשויה להיות בעייתית (אם כי יש להניח כי ניתן לפתור אותה) ובכל מקרה תהיה זו חריגה מהליין הקיים דבר שיצרניות אינן נוהגות לעשות לעיתים קרובות.

כרגיל – כל שמועה ראוי לקחת עם מעט מלח – אנחנו נמשיך לעדכן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *