ראשי מבזקים קנון לא תשחרר מחליפה ל-1Ds Mark III?

קנון לא תשחרר מחליפה ל-1Ds Mark III?

1
0

מקורה של השמועה המעניינת הבאה באתר Canon Rumors ולפיה קנון לא צפויה לשחרר גרסה אשר תחליף את דגם ה-EOS-1Ds Mark III. במקום זאת תכריז החברה במהלך השנה הבאה (ולפי חלק מן השמועות אולי רק בראשית 2012) על דגם יחיד אשר יחליף גם את  ה-EOS-1Ds Mark III וגם את ה-EOS 5D Mark II הנוכחיות. הדבר יוביל להצבת מצלמת פורמט מלא (Full Frame) יחידה מצד קנון מול ליין דגמי הפורמט המלא של חברת ניקון (ה-EOS-1D Mark IV של קנון כוללת כידוע חיישן APS-H אשר גדול מחיישן ה-APS-C הנפוץ במרבית מצלמות הרפלקס של קנון אך קטן מחיישן Full Frame).

בהנחה שיש אמת כלשהי בשמועות, כיצד תראה ספינת הדגל העתידית של קנון? לא מעט ניחושים מתרוצצים להם ברחבי הרשת ואם הלו”ז להכרזת המצלמה נכון אפשר ואפילו קנון עצמה איננה סגורה על הנתונים הסופיים. אחת השמועות האחרונות מדברות על חיישן בן 28 מגה פיקסל הכולל מספר טכנולוגיות חדשות, בעל רגישות משופרת בת 12,800 ISO ומצב מוגבר המגיע עד 102,400 ISO (בדומה ל-EOS-1D Mark IV), מערכת פוקוס חדשה ואפשר שגם מעבד כפול מדור חדש (השמועות חלוקות בנקודה זו). כך או כך נראה כי יעבור עוד זמן רב למדי בטרם נדע האם יש אמת במפרט הנ”ל ויש להניח ששמועות רבות נוספות יצוצו עד אז.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    N_L-R

    14/11/2010 ב 6:49 PM

    אמנם אני לא מועמד לשידרוג ה- 5D mkII אני מאחל לקנון הצלחה בדגם המיועד. השמועות נשמעות מבטיחות.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *