ראשי מבזקים האם פנסוניק מתכננת מצלמת “ריינג’פיינדר”?

האם פנסוניק מתכננת מצלמת “ריינג’פיינדר”?

0
0

האתר 43rumors העוקב אחר פנסוניק ואולימפוס פרסם לאחרונה ידיעה מעניינת על פיה הגיע לידיו מידע האומר שחברת פנסוניק מתכננת מצלמה דמויית מצלמת ריינג’פיינדר (שותפתה של פנסוניק, לייקה ידועה במצלמות הריינג’פיינדר שלה – האחרונה בסדרה היא כידוע ה-M9). המצלמה החדשה תכלול על פי השמועה עינית דיגיטלית ברת הטיה (מה שפוסל במידה רבה את מנגנון הריינג’פיינדר הקלאסי) אשר תוצב בצד ימין של המצלמה. בנוסף תכלול המצלמה פלאש מובנה וגוף מעט גדול יותר מה-GF1 בעלת חיישן 14 מגה פיקסל חדש.

על פי אותו מקור המצלמה החדשה תפנה לקהל בעל כיסים עמוקים יותר ואיכות הבנייה שלה תהיה גבוהה יותר מן הדגמים הקיימים של החברה (אולי נראה כאן שיתוף פעולה הדוק יותר עם לייקה?).

לא ברורה מידת האמינות של השמועה אך ברור למדי כי מחליפה לדגם ה-GF1 צפויה בחודשים הקרובים. האם הדגם המוזכר כאן יהיה זה אשר יחליף את ה-GF1 – ימים יגידו – אנחנו בכל מקרה נמשיך לעקוב.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *