ראשי מגזין מדוע היטלר אינו מרוצה מתאריך ההשקה של ה-D7000?

מדוע היטלר אינו מרוצה מתאריך ההשקה של ה-D7000?

5
0

ידידנו פיטר מהאתר nikonrumors הביא לאחרונה פרואדיית וידאו המבוססת על סרט הקולנוע הגרמני “הנפילה” המתארת את ימיו האחרונים של היטלר בבונקר בברלין.

בסרטון נראה לכאורה היטלר נרגז לנוכח ההשקה המאוחרת של דגם ה-D7000 של ניקון (אשר מועדה המתוכנן הינו אוקטובר 15). לא מדובר בפרודיה הראשונה על הסרט ואף לא בפרודיה הראשונה הקשורה בניקון. למעשה מזה מספר שנים מופצות להן באופן תדיר ברחבי הרשת גרסאות פרואדיות בעלות כתוביות של הסרט (התופעה הפכה נפוצה עד כדי כך שזכתה להתייחסות אפילו בערוצי התקשורת המרכזיים בארה”ב דוגמת רשת פוקס).

בדומה לכל התייחסות למלחמת העולם השנייה בכלל ולמשטר הנאצי בפרט גם כאן ישנה חלוקה ברורה בין אלו הרואים בפרואדיות איוולת אשר פוגעת בזכר קורבנות המשטר הנאצי לבין אלו המתייחסים לתופעה כפרואדיה חברתית. דיון ברוח דומה היה ניתן לראות גם בשרשור המקורי אשר נפתח ב-nikonrumors (אשר מוזכרים אגב בסרטון עצמו).

אנו לא ננקוט עמדה בסוגיה אך נאמר כי בעבר דרשה חברת ההפקה של הסרט “הנפילה” להסיר סרטים דומים מאתר Youtube בשל הפרת זכויות יוצרים. אין זה מן הנמנע כי גם סרט זה יוסר בקרוב ולכן אלו המעוניינים לצפות בו רצוי ויעשו זאת בזמן הקרוב.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gRzcCYSg_vA[/youtube]

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

5 תגובות

  1. Avatar

    צבי דגן

    15/10/2010 ב 1:05 AM

    רק קניתי את ה-D90 וכבר יוצא המחליף שלו?

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    15/10/2010 ב 9:44 AM

    פעם בשנתיים ניקון מעדכנת…

    השב

  3. Avatar

    אדי

    19/08/2012 ב 7:23 PM

    אם להתייחס ליו-טיוב כאל אמת-מידה, מה שהכי מבאס את היטלר הוא מצב החניה בתל-אביב https://www.youtube.com/watch?v=WQqlyJ2x5yA

    השב

  4. Avatar

    עידו גנוט

    19/08/2012 ב 8:27 PM

    יש הרבה סרטונים בז’אנר הזה.

    השב

  5. Avatar

    לא מגלה מה אתם חושבים שאני עד כדי כך תמים

    07/04/2013 ב 9:14 PM

    יש איזה מישהו שעשה רמיקס על זה הוא שם ברקע מוזיקת גנגם סטייל ואז עשה רמיקס לקטעים שלו כועס

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *