ראשי מגזין הדג שדג לי את הקנון

הדג שדג לי את הקנון

1
0

צילום תת מימי הוא עניין קשה, יקר ולעיתים אף מסוכן. הסרטון אותו אנו מביאים בפניכם היום ממחיש אולי עד כמה. זוג צלמים תת מימיים העוסקים בצילום דגי מנטה ריי ענקיים באמצעות מצלמת קנון 5D MKII גילו להפתעתם שאחד מהדגים מגלה עניין מיוחד בציוד שלהם…

לא ברור האם התקרית הבאה, בה החליט לו הדג הגדול בקבוצה לשייך לעצמו את ציוד הצילום התת מימי של הצלם המוביל בשווי 5000 דולר, נבעה מסיבות של הגנה עצמית, סקרנות או אולי רצון של הדג התוקף לחסוך ברכישת ציוד צילום לצורך פתיחת סטודיו תת מימי. כך או כך עבור הצופים מדובר בתקרית משעשעת למדי, עבור צוות הצילום כנראה מעט פחות.

התקרית המפתיעה התרחשה בעת צילומי תוכנית טלויזיה בשם “Into the Drink” באזור האי הוואי. לאחר שחטף את המצלמה החלו הצלמים לרדוף אחרי הדג העצום ולאחר שמונה דקות מתישות נטש הדג את הציוד ללא פגע והסתלק לדרכו.

למרות יכולותיו המרשימות, לדג המנטה יש כנראה עוד מה ללמוד מצב הים המופיע בסרטון הבא אשר גרר מצלמה קומפקטית כל הדרך מן האיים הקריביים עד לחופי פלורידה תוך שהיא מצלמת סרטון וידאו – המצלמה נמצאה לבסוף והושבה לבעליה לאחר שפרטים אודות צילומים שהיו בה פורסמו באינטרנט:

https://www.youtube.com/watch?v=E43sg-Ytt58&feature=player_embedded#!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    habibu

    12/09/2010 ב 5:51 PM

    מטורף ומצחיק יחד,באסה לצלם שהציוד נגנב לו בעת צילום ע”י החתול ים הזה .

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *