ראשי מגזין ניקון D3s ותפוחים בחלל

ניקון D3s ותפוחים בחלל

0
0

חדי העין מבניכם וודאי הבחינו כי בתמונת היום (11/7/2010) מופיע לו תפוח מרחף אשר נראה כאילו הודבק בתוכנת פוטושופ על ידי תלמיד שנה א’ לעיבוד תמונה. ובכן האמת מעניינת מעט יותר.

תמונת התפוח, יחד עם מספר תמונות נוספות, צולמו באמצעות הציוד החדש שהגיע זה מכבר לתחנת החלל הבינלאומית ובראשו מצלמת ה-D3S של ניקון. הסיבה למראה המעט מודבק של התפוח קשורה כנראה לאופן שבו העין (והמוח) רגילים לראות עצמים (על הקרקע/מצייתים לכוח הכובד), תמונות תפוחים מרחפים מנקודת מבטו של המוח אינן תקינות ולכן מלוות לרוב בתחושה מוזרה (“תמונה מודבקת”).

בין התמונות שהופצו על ידי ניקון ואשר צולמו לאחרונה עם הציוד החדש ניתן למצוא גם תמונה של ה-Cupola – הצוהר הגדול החדש בתחנת החלל המאפשר מבט פנוראמי רחב הודות לששת החלונות הטרפזיים המרכיבים אותו ומסודרים במעגל ובמרכזם חלון בקוטר 80 ס”מ (החלון הגדול ביותר ששוגר בחללית מאוישת אי פעם).

את תמונת ה-Cupola ותמונות נוספות אשר צולמו לאחרונה בתחנת החלל ניתן למצוא בתחתית העמוד (תמונות נוספות ניתן למצוא בקישור הבא מאתר ניקון). לאלו המתעניינים בנושא וטרם קראו את “מצלמות בחלל“, כתבת התחקיר המקיפה שלנו הסוקרת את התפתחות צילום הסטילס בחלל משנות ה-50 ועד ימינו, מוזמנת חוויה מהנה.

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *