ראשי מגזין מאחורי הקלעים של סרטון ה-Stop Motion של אולימפוס

מאחורי הקלעים של סרטון ה-Stop Motion של אולימפוס

0
0

בחודש מאי פרסמנו ידיעה בבלוג שעניינה סרטון פרסומת מושקע במיוחד של חברת אולימפוס למצלמת ה-PEN E-PL1 העשוי בשיטת ה-Stop-Motion בה סרטון שלם מורכב מרצף של תמונות סטילס משתנות המספרות סיפור. בשבוע שעבר חשפה החברה סרטון נוסף המתאר את “מאחורי הקלעים” של הפקת הפרסומת.

סרטון הפרסומת של אולימפוס אשר זכה לכינוי PEN Giant זכה להצלחה רבה ברשת וחברת אולימפוס החליטה לחשוף מעט מהרקע לסרטון אשר צולם בבוקרסט (רומניה) במשך שלושה שבועות וכלל עשרות אנשי הפקה, תפאורנים, מאפרים ושחקנים מכל רחבי העולם. בין השאר כולל סרטון “מאחורי הקלעים” ראיונות עם חלק מאנשי ההפקה והשחקנים ובניהם גם הבמאי Takeuchi Taijin אשר אחראי ל-355 השלטים מהם מורכב הסרטון. כל אחד מהשלטים הודפס בגודל 3.5 מטרים על 2.5 מטרים ודרש מאמץ רב לייצוב אל מול הרוח בעיקר על גגות המבנים בהם צולם הסרטון.

עובדה מעניינת העולה מהתבוננות בסרטון “מאחורי הקלעים” החדש היא כי ה-PEN Giant צולם דווקא עם דגם ה-PEN E-P2 המתקדם יותר ולא עם דגם ה-PEN E-PL1 אותו מקדם הסרטון. יחד עם זאת נראה כי בשל הדמיון היחסי בין שתי הדגמים אין כאן ממש טעם לפגם (מה שקשה לומר על סרטון הפרסומת האחרון של פנסוניק אותו סיקרנו לאחרונה אשר צולם באמצעות EOS 5D Mark II של קנון).

סרטון “מאחורי הקלעים” של אולימפוס:

https://www.youtube.com/watch?v=g0bSBWjvuR4&feature=player_embedded

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *