ראשי מגזין פנסוניק מצלמת פרסומת ל-G2 עם… קנון 5D Mark II

פנסוניק מצלמת פרסומת ל-G2 עם… קנון 5D Mark II

0
0

לפנסוניק היו כוונות טובות. החברה רצתה להציג בפני הגולשים תמונות מאחורי הקלעים של סרטון הפרסומת החדש שלה למצלמת ה-G2. אלא שכוונות לחוד ומעשים לחוד. מבלי משים נחשפה עובדה מביכה: הסרטון המרשים למצלמת הרפלקס החדשה צולם באמצעות לא אחרת מאשר… אוי לבושה, EOS 5D Mark II של קנון.

הכל התחיל באופן טבעי למדי – חברת פנסוניק רצתה לצלם קליפ פרסומת לדגם ה-LUMIX DMC-G2 החדש (הושק במרץ 2010). הסרטון אמור היה להציג כמה מיכולותיה הבולטות של המצלמה בניהן המסך המפרקי, יכולת הפיקוס בעת נגיעה במסך וכמובן המשקל הנמוך והגודל הקטן. לטובת העניין גייסה פנסוניק “רצים חופשיים” (free runners) אשר ביצעו פעלולים מרהיבים ברחוב סואן בעודם אוחזים במצלמה החדשה.

עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שפנסוניק החליטה לשתף את הגולשים בסרטון “מאחורי הקלעים” של ההפקה – רעיון מקובל למדי בתעשייה (ראו לדוגמא את הסרטון המושקע שהכינה חברת לייקה עבור ה-S2 ברוח דומה). שניות ספורות אל תוך הסרטון ועובדה מביכה נחשפת – צוות ההפקה אותה שכרה פנסוניק לצלם את הסרטון בחר להשתמש דווקא במצלמת הדגל של קנון לצורך ההסרטה.

בעיננו הדבר מביך שבעתיים וזאת משום שרק לאחרונה פורסם ברחבי הרשת (ובהרחבה גם אצלנו) כיצד הצליח האקר העונה לכינוי Tester 13 לפתח גרסת קושחה משופרת במיוחד עבור מצלמת ה-Lumix DMC-GH1 של פנסוניק, עדכון אשר, לפי חלק מן הבדיקות, מביא אותה לרמה אשר אינה נופלת מדגם ה-5D MARK II של קנון. כדאי להוסיף שגם בטרם שוחררה גרסת הקושחה המחתרתית, היו יכולות צילום הוידאו של ה-GH1 גבוהות מאד.

מדוע אם כן בחרו בהפקה לצלם עם קנון? קשה לדעת – כוחו של הרגל? ציוד זמין? כל שאנו יכולים לומר הוא שפנסוניק צריכה ללמוד מאולימפוס אשר אחד מסרטוני הפרסומת האחרונים שלה לדגם ה-PEN E-PL1 צולם באמצעות המצלמה עצמה (ראה ידיעה).

מבוכה בצד, סרטון מאחורי הקלעים של פנסוניק בהחלט ראוי לצפייה לטעמנו ואנו מזמינים אתכם לשים לב למצלמה המופיעה לרגע קט כ-30 שניות מתחילת הסרטון [עדכון: פנסוניק הסירה את הסרטון…מעניין למה].

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *