ראשי מגזין אתר עדכון: מקצה שיפורים ושינויים בפורום

עדכון: מקצה שיפורים ושינויים בפורום

0
0

במסגרת התקדמות פיתוח שלב ה”בטא” של האתר אנו מבצעים שיפורים ותיקונים רבים על בסיס קבוע, חלקם מאחורי הקלעים וחלקם גלויים לעין בכדי לשפר את חווית השימוש והפונקציונאליות של האתר.

מקצה השיפורים האחרון אשר בוצע  במהלך הימים האחרונים במערכת הפורומים כולל את השינויים הבאים:

  • שיפור חזות הפורום והתאמתו לצבעי האתר.
  • הוספת ממשק “עורך עשיר” (ידוע גם כ-WYSIWYG) שמטרתו לשפר את חווית הכתיבה בפורום והפיכתה לנוחה ופשוטה יותר (כולל הכנסת קישורים בצורה נוחה יותר).
  • הוספת מערכת Exif המציגה את נתוני התמונות המועלות לפורומים השונים.
  • התקנת מערכת “LightBox” לצפייה נוחה יותר בתמונות מוגדלות.
  • תיקוני באגים שונים.

מלבד השינויים הטכנים, נוספו גם פורומים חדשים:

  • פורום “פידבק” הנותן לכם, גולשי האתר, את הבמה להציג את עבודות הצילום שלכם, לקבל תגובות מחברי האתר וכמובן לחוות דעתכם על עבודות של חברים אחרים.
  • פורום “מכללת הדסה – החוג לתקשורת צילומית” שנועד לשמש כמקום מפגש ושיתוף מידע של תלמידי הצילום במכללת הדסה בירושלים. הפורום פתוח לקהל הרחב לשאלות והתעניינות כללית בנושאים הנלמדים במכללה וכד’. *הפורום יפתח רשמית בעוד מספר ימים והוא חלק מפרויקט שיתוף פעולה בין MegaPixel לשורה של בתי ספר מובילים לצילום בארץ. פרטים נוספים על הפרויקט יובאו בהמשך.

כמו כן בימים הקרובים צפוי מינוי מנהל מקצועי לפורום “עריכת תמונה“. נשמח לקבל הצעות ניהול לפורומים האחרים. ניתן לפנות בנושא דרך טופס ההתקשרות באתר.

אנו ממשיכים כל העת בתהליכי בנייה ושיפור ונשמח לקבל הערות, הצעות לשיפורים ורעיונות מגולשי האתר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *