ראשי מגזין ה-E-P1 של אולימפוס – “מצלמת השנה” של יפן

ה-E-P1 של אולימפוס – “מצלמת השנה” של יפן

0
0

מדי שנה מתקיים ביפן אירוע יוקרתי שכותרתו:  “מצלמת השנה”. האירוע מאורגן על ידי מועדון עיתונאי הצילום היפני (CJPC) ובו נבחרת מדי שנה (מאז 1984) המצלמה הדיגיטלית הבולטת של השנה החולפת.

צוות השופטים מורכב מאנשי מפתח רבים בתעשייה החל ממומחים מן האקדמיה, כתבים טכנולוגיים וכלה בצלמים מקצועיים וארגוני צילום שונים ביפן.

המצלמה הזוכה בתואר הנכסף לשנת 2010 היא ה-Olympus E-P1 אשר שוחררה לשוק ממש לפני כשנה (ביוני 2009). בנוסף לתואר “מצלמת השנה”, זכתה המצלמה גם בתואר “בחירת הקוראים” תואר לו זכתה לאחר שנבחרה על ידי מרבית קולותיהם של קוראי מגזיני הצילום ביפן. הזכיה משלבת בחובה הערכה רבה למצלמה כפורצת דרך ביותה מצלמת ה-EVIL (מצלמה חסרת מראה) הראשונה בשוק (כיום הצטרפו לקטגוריה מצלמות דוגמת הפנסוניק GF1, סמסונג NX10 ולאחרונה גם ה-NX5 וכן דגמי הסוני NEX).

מלבד ה E-P1 של אולימפוס, חולקו שני פרסים נוספים באירוע למוצרים נוספים מתחום הצילום: פרס מועדון עיתוני הצילום היפני ניתן לעדשת Canon EF 100mm F2.8L Macro IS USM כמוצר השנה וטכנלוגית החיישנים החדשה של סוני, ה- Exmor R המשולבת בין השאר בדגמי ה-NEX החדשים של החברה זכתה בתואר “בחירת העורכים”.

תמונות המוצרים הנבחרים והפרסים:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *