ראשי מגזין פוטוקינה 2018: 3 דברים (שכנראה) לא ידעתם על הקנון EOS-R

פוטוקינה 2018: 3 דברים (שכנראה) לא ידעתם על הקנון EOS-R

0
0

בשולי הראיון הגדול שקיימנו עם Mike Burnhill מקנון אנגליה בתערוכת פוטוקינה 2018 ופורסם כאן לפני כשבוע ביקשנו לשמוע 3 דברים פחות ידועים על המצלמה החדשה של קנון שהחלה להימכר בחו”ל זה מכבר – התוצאה היא הסרטון הקצרצר אותו צילמנו וערכנו ואנו מביאים בפניכם היום.

לכל מצלמה כמעט יש תכונות פחות מוכרות, כאלו שלא מופיעות בשום מפרט ולרוב גם לא עוסקים בהם בים הביקורות שמתפרסם זמן קצר לאחר השקת המוצר. יחד עם זאת חלק מהתכונות האלו יכולות להיות לעיתים מאד שימושיות ואנו בהחלט מתכוונים לצלם בעתיד סרטונים נוספים בסגנון.

דברים שלא ידעתם על ה-EOS-R

EOS R 3 איןמעד 2

הינה 3 התכונות שמנה Burnhill בסרטון המופיע בהמשך:

  1. גישה ישירה לתפריטי הוידאו – על ידי לחיצה על כפתור צילום הוידאו במצב סטילס תוכלו לגשת ישירות לתפריטי הוידאו של המצלמה.
  2. גריפ המשמש להטענת סוללות מ-USB – אם תרכשו את הגריפ של ה-EOS-R (לא בדיוק מוצר זול) תוכלו לא רק להשתמש במצלמה עם שתי סוללות אלא גם להשתמש בחיבור ה-USB-C של המצלמה להטעין את שתיהן במקביל (אגב ניתן להטעין את המצלמה מ-usb power bank אבל רק מדגמים מתקדמים – ראו סרטון בנושא).
  3. חיבור בלוטות’ קבוע – גם אם תכבו את המצלמה ותכניסו אותה לתיק תוכלו לגשת לתמונות שלכם מהנייד באמצעות מצב ה-BT הקבוע של המצלמה – שימושי אבל עשוי להיות מעט בעייתי מבחינת חיי סוללה (ולכן אם אינכם משתמשים בתכונה זאת כבו אותה).

שלושה דברים שלא ידעתם על ה-EOS-R

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן את ייתר הסרטונים שצילמנו מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *