ראשי מגזין גם אולימפוס על המפה (של אפל)

גם אולימפוס על המפה (של אפל)

0
0

חברת אולימפוס הכריזה לאחרונה על ה-GetOlympus , אפליקציית iPhone חדשה ומגוונת התואמת גם למכשירי iPod Touch ו-iPad .

ה-GetOlympus כוללת מגוון רחב של אפשרויות כגון: גלריות משתמש, טיפים לצילום נכון, גישה מהירה לעמוד אוליפמוס בשירותי המדיה החברתית השונים ועוד.

האפליקצייה תוכננה ועוצבה על ידי חברת אולימפוס עם דגש על נוחות וידידותית על פי דברי החברה ותתעדכן מפעם לפעם במידע חדש ואפשרויות נוספות. “אנחנו מחפשים תמיד דרכים להיות בקשר עם משתמשי המצלמות שלנו” דברי כריסטופר קמרר, מנהל פיתוח בחברת אולימפוס ארה”ב. “האפליקצייה היא דרך נוספת להיות מחוברים בצורה ישירה למשתמשים”. הוסיף קרמרר.

דגש מרכזי נוסף באפליקצייה הוא האינטראקטיביות שלה המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות שצולמו עם מצלמת האולימפוס שלהם ואף לשתף גולשים אחרים עם טיפים וחוויות אישיות במהלך צילומי חופשה ועוד. בנוסף, יוכלו המשתמשים באפליקצייה לעקוב גם אחרי מבצעים מיוחדים וקמפיינים חדשים אותם מקדמת חברת אולימפוס בארה”ב.

האפליקצייה זמינה להורדה בחינם בחנות ה-AppStore האמריקאית.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *