ראשי מגזין Kirsty Mitchell: פרויקט “הארץ הקסומה”

Kirsty Mitchell: פרויקט “הארץ הקסומה”

0
0

הצלמת הבריטית עטורת הפרסים Kirsty Mitchell פרסמה לאחרונה פרויקט קיקסטרטר של ספרה החדש שזוכה להצלחה רמה וגייס כבר סכום כסף לא מבוטל – הכנת הפרויקט המרשים נמשכה שנים רבות והתוצאה – לפחות לדעתנו – מרתקת.

הקוראים הוותיקים של האתר זוכרים אולי מספר כתבות אותן פרסמנו אודות Mitchell ופרויקט Wonderland שלה ובניהן “Kirsty Mitchell: לצלם את הפנטזיה” שפורסמה בשנת 2011 והתייחסה לשלבים מוקדמים של הפרויקט.

כפי שכתבנו אז: “Mitchell מתגוררת בכפר בריטי קסום לא הרחק מלונדון ולמרות שהיא מסרבת בתוקף לציין את המקום המדויק בו היא מצלמת, הנוף הבריטי המקומי הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מן הפרויקט. Mitchell הייתה גלוית לב בראיון שנערך עימה וסיפרה כי ההשראה לפרויקט אותו לא רק צילמה אלא גם עיצבה ויצרה במו ידיה הגיעה בעקבות מות אמה כתוצאה ממחלה קשה. הפרויקט נמשך זמן רב מאד ו-Mitchell מספרת כי בסופו היא מעוניינת להוציא ספר המרכז את התמונות ולערוך תערוכה בלונדון”.

ובכן עברו מספר שנים ו-Mitchell הגשימה את כל רצונותיה מסתבר ופרויקט הקיקסטרטר שפרסמה לפני מספר שבועות כבר הספיק לגרוף לא פחות מ-245 אלף פאונד – כמעט פי 4 מסכום המטרה של הפרויקט (ועוד יותר משבועיים נותרו עד לסיומו). מלבד הספר Mitchell גם קיימה תערוכות של התמונות המופיעות בו בגלריית Mead Carney בלונדון בדיוק כפי שתיכננה בראשית העשור.

מתוך התערוכה של Kirsty Mitchell הנושאת את השם Wonderland בלונדון

 Wonderland-Kirsty-Mitchell

סרטון הוידאו המלווה את פרויקט הקיסטרטר מציג את הסיפור שמאחורי הפרויקט כולל את הקשר האישי של היוצרת לאמא אשר הוביל אותה ליצור את הפרויקט ואת העבודה העצומה שהייתה כרוכה בו (לעיתים נדרשו 5 חודשים בכדי להכין את התפאורה עבור תמונה יחידה כולל תפירה של התלבושות ביד, המתנה לפריחת פרחים בעונתם וסידורן בפריים ועוד ועוד).

הסרטון המלווה את פרויקט יציאת הספר – מומלץ בחום

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tMbVNbqaLgM[/youtube]

ניתן להזמין עותק של הספר החל מכ-80 פאונד (קצת פחות מ-500 ש”ח – לא זול אולי, אבל בהחלט ייחודי ומרשים לחובבי ספרי צילום ועבודותיה של Mitchell) מעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט. 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *