ראשי מגזין סטיבן שפילברג יביים סרט אודות צלמת מלחמה זוכת פוליצר

סטיבן שפילברג יביים סרט אודות צלמת מלחמה זוכת פוליצר

0
0

שוברי קופות העוסקים בצלמים אינם דבר נפוץ במיוחד. לאחרונה התפרסמה ברחבי הרשת ידיעה על פיה סטיבן שפילברג צפוי לביים סרט המבוסס על סיפרה האוטוביוגרפי של הצלמת Lynsey Addario אשר נפלה בשבי הצבא הלובי בעת שצילמה במקום. לא הרבה פרטים ידועים בשלב זה על הסרט פרט למועד שחרורו המשוער ולשחקנית אשר תגלם כנראה את דמותה של הצלמת הנועזת.

הצלמת Lynsey Addario שייכת לקבוצה מצומצמת יחסית של צלמי עיתונות, אשר חוזרים פעם אחר פעם לאזורי סיכון ומלחמה בכדי להביא תיעוד אנושי של ההתרחשות תוך לקיחת סיכונים אישיים עצומים. Addario  עבדה עבוד הנשיונל ג’אוגרפיק, טיים ושורה של מגזינים מרכזיים אחרים תוך שהיא מתעדת אזורי מלחמה וקרבות רבים ביניהם אפגניסטן, לוב, עירק, סוריה, קונגו ועוד.

ספרה האוטוביוגרפי של Addario עליו יתבסס הסרט

Its-What-I-Do-A-Photographers-Life-of-Love-and-War

על תפקידה של Addario בסרט כמו גם על הבימוי היו מסתבר לא מעט מאבקי כוח. שפילברג זכה לבסוף יחד עם אולפני וורנר ברוס וזאת לאחר שעקף על פי השמועות את ג’ורג’ קלוני וכמה שמות נוצצים נוספים. על תפקידה של Addario התחרו נטלי פורטמן, רייס ויתרספון אבל לבסוף זכתה בתואר ככל הנראה לא אחרת מאשר ג’ניפר לורנס.

הרצאה של הצלמת לינדסי אדריו מ-2015

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fE9Tb6Ch3n4[/youtube]

הסרט שיביא את סיפורה של Addario במהלך נפילתה בשבי יחד עם שלושה עיתונאים נוספים בשנת 2011 (מבוסס על ספרה שהפך לרב מכר – It’s What I Do: A Photographer’s Life of Love and War) יגיע לאקרנים במהלך שנת 2017 ועוד לפני שהחלו הצילומים יש כבר המדברים על מועמדות אפשרית לאוסקר – אנו נמשיך לעקוב.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *