ראשי מגזין אתר תחרות הצילום “הכי ישראלי” נפתחה להצבעת הגולשים

תחרות הצילום “הכי ישראלי” נפתחה להצבעת הגולשים

0
0

תחרות הצילום של MegaPixel בשיתוף עם יצרנית תיקי הצילום KATA נסגרה אמש להשתתפות הגולשים ונפתחה להצבעה.

לרגל יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל אשר נחוג לאחרונה וכאתר אשר חרת על דגלו את קידום הצילום בישראל, בחרנו ב-MegaPixel לפתוח את פרויקט תחרויות הצילום באתר בתחרות שכותרתה “הכי ישראלי”. לגמר התחרות הגיעו 13 תמונות נבחרות המשקפות בצורה ישירה או עקיפה את רוח התחרות.

ההצבעה תסגר בתאריך 12/05, תאריך בו תוכרזנה התמונה הזוכה אשר קיבלה את מספר ההצבעות הגבוה ביותר. לצד התמונה הזוכה, יופיעו גם התמונות אשר דורגו במקום השני והשלישי (וכן ייתר התמונות שהשתתפו וישמרו במאגר התחרויות הסגורות שבאתר).

מערכת התחרויות היא מערכת מתקדמת אשר פותחה ונבנתה מתוך מחשבה רבה ועל מנת ליצור ממשק קל, נוח וידידותי למשתמש. עם זאת, המערכת נמצאת עדיין בשלבי הרצה (בדומה לאתר כולו). אם נתקלתם בתקלה או ברצונכם לשתף אותנו בהצעות כלשהן לשיפור וייעול, תוכלו לעשות זאת באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר.

בשבועות הקרובים תצא לדרך תחרות הצילום השנייה של האתר עם נושא חדש ופרס חדש ואתם מוזמנים לבקר באתר על מנת להתעדכן. ובנתיים – כנסו והצביעו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *