ראשי מגזין כך תיישנו תמונות עם פוטושופ

כך תיישנו תמונות עם פוטושופ

0
0

לעיתים אנו מעוניינים לתת לתמונה מראה מיושן יותר – הסרטון שאנו מביאים בפניכם  היום מספק דרך אחת לעבד תמונה בכדי לספק לה מראה שכזה עם מסגרת ייחודית וחביבה והכל באמצעות שני אלמנטים שניתן להוריד בקלות ובחינם (ביננו – מי לא אוהב .

Gavin Hoey הוא צלם בריטי וותיק לו ערוץ יוטיוב פופולארי (ממנו אנו מביאים לא אחת סרטונים באתר הבת שלנו LensVid) פורסם לאחרונה סרטון קצר המדגים כיצד ניתן להוסיף אפקט המיישן מעט את התמונה וגם נותן לה מסגרת מעניינת.

גווין הואי – כך תיישנו תמונות + בונוס אקשן חביב ומברשת חינמיים

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m76IzsIh-os[/youtube]

יש ברשת אין סוף מברשות ואקשנים אשר יכולים לעזור לנו לשפר (או סתם לשנות) את התמונות שלנו. בסרטון מדגים הואי עד כמה קל להוסיף מברשת או אקשן – ומי שטרם התנסה בעניין מוזמן לעשות זאת אפילו רק בכדי להכיר את התהליך (אנחנו בדקנו והעניין עבד מצויין והיה פשוט למדי – קחו בחשבון שהפעלת האקשן הנוכחי עשויה לקחת דקה או שתיים בהתאם למחשב שלכם – אז הפעילו אותו ולכו לשתות משהו אם המחשב שלכם אינו מהיר באופן מיוחד).

את האקשן והמברשת אפשר להוריד מהקישורים הבאים:

הינה הנסיון הזריז שלנו – עם טיפה יותר השקעה ניתן להגיע לתוצאות הרבה יותר טבעיות

bird-frame

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *