ראשי מגזין 30 הצלמים המשפיעים ביותר ברשת

30 הצלמים המשפיעים ביותר ברשת

0
0

חברת eye-fi יחד עם חברת !Evolve פרסמה השבוע את דירוג 30 הצלמים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר ברשת. בעולם המקוון של היום יש ברשימה הזאת לא מעט שמות שכדאי לכם להכיר.

הרשימה אותה פרסמה eye-fi כנראה איננה מייצגת בהכרח את רשימת הצלמים המוכרים בעולם (שלא לדבר על הטובים בעולם – אם ניתן בכלל להרכיב רשימה שכזו) אך עיון בצלמים המופיעים בה בהחלט מעלה שמות מוכרים ובולטים למדי.

נציין את חמשת הצלמים המובילים על פי הרשימה (את ייתר הרשימה תוכלו למצוא בתמונה למטה).

  1. Jeremy Cowart – החל את דרכו כמעצב גרפי ועבר בהמשך לתחום הצילום – משלב צילום מסחרי (מכור לצילום סלולארי) וצילום למטרות פילנטרופיות (במסגרת פרויקט Help-Potrait אותו הקים).
  2. Joe McNally – הצלם הוותיק בחמישיה (מצלם מאז 1987). מומחה תאורה בעל שם עולמי (ניתן לראות שורה ארוכה של סרטונים שלו באתר LensVid).
  3. Peter Klesken – צלם ורופא העובד כחלק משירות הבריאות הבריטי עם מאות אלפי עוקבים בפייסבוק (אם לומר את האמת – בחירה מפתיעה למדי למקום השלישי).
  4. Chase Jarvis – אחד הצלמים המוכרים בעולם – צלם מסחרי, יזם (ממקימי creativeLive) ואישיות רשת מוכרת (הופיע גם כאן באתר לא מעט פעמים).
  5. Adam Bouska – צלם אופנה הוליוודי צעיר ויקיר הקהילה הגאה בארה”ב (בחירתו מסמנת כנראה לא פחות את כוחה של הקהילה הגאה ברשת מאשר את כישרונו האומנותי).

בהמשך הרשימה ניתן למצוא הרבה מאד שמות מוכרים לא פחות (ואולי יותר) כולל: ג’ימי צ’ין (6), סקוט קלבי (8), טרי רדקליף (9), פיליפ בלום (17), ג’ארד פולין (19), פיטר הרלי (27) ואחרים.

ראיון אישי ומקיף עם הצלם Jeremy Cowart בתוכנית הרשת Framed

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vLmK93Eu7No[/youtube]

רשימת ה-30 של eye-fi – את מי אתם מכירים?

eye-fi-30-infulencial-photographers-list

 

מה אתם חושבים על הרשימה? כמה שמות מתוכה אתם מכירים? נשמח לשמות בתגובות!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *