ראשי מגזין נסה לפני שתקנה – שירות חדש לצלמים

נסה לפני שתקנה – שירות חדש לצלמים

0
0

יזמית אמריקנית צעירה הקימה שירות חדש המאפשר לצלמים לא רק להשכיר מצלמות, עדשות וציוד צילום אלא גם להחליט בסופו של דבר אם ברצונם לרכוש את הציוד ובמקרה כזה לקבל הנחה המבוססת על חלק משווי ההשכרה של הציוד ובכך להנות מן ההתנסות וגם לחסוך כמה דולרים.

השירות החדש המכונה Lumoid וזמין כיום בארה”ב בלבד (החברה בהחלט מעוניינת להרחיבו בהמשך למדינות נוספות) עדיין מצוי בחיתוליו אבל הוא מיועד למגוון סוגי צלמים – החל מצלמי חתונות ואירועים וכלה באנשים המעוניינים להשכיר מצלמה או עדשה לטיול בן מספר ימים. קהל יעד פופולארי נוסף של שירות כזה הוא צלמים המעוניינים לנסות ציוד ואינם בטוחים האם הוא מתאים לצרכיהם – התנסות של שעות או ימים ספורים יכולים ללמד אותם הרבה יותר מבדיקה קצרה בחנות.

בארה”ב יש הרוכשים ציוד ובשל מדיניות ההחזרה הגמישה מחזירים אותו אם אינם מרוצים (מנהג המקובל במיוחד על ישראלים רבים בחו”ל) אך בשיטה זו הם עדיין נדרשים לשלם את מלוא הסכום באופן מיידי – גם אם זה מוחזר להם בהמשך – ולעיתים מדובר בהוצאה כבדה למדי על מוצר שאין ביטחון כלל אם ירצו בו. היכולת לנסות מוצר בהוצאה יומית נמוכה יחסית הוא יתרון מעניין.

סרטון המסביר על השירות החדש

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eq2Ae3aLi-I[/youtube]

מודל השיווק של החברה עובד כאמור על בסיס היכולת להשכיר ציוד (כולל אפילו משקפי גוגל – אם תרצו בכך – תמורת 18 דולר ליום בלבד – אנו היינו שמחים לראות הרחבה למוצרים נוספים כולל מחשבים ניידים וטאבלטים לדוגמא), ובמידה ותחליטו כי אתם מעוניינים במוצר תזכו להחזר מיידי בגובה 30% מעלות ההשכרה (לא בהכרח הרבה מאד אבל עדיין עדיף מכלום).

שוק השכרת ציוד הצילום בישראל רחוק שנות אור ממה שקורה בארה”ב, שם פועלות שורה ארוכה של חברות השכרה שמאפשרות משלוחים מהירים עד הבית והחזרה באמצעות שירותי שליחים במחירים זולים יחסית. גם מחירי ההשכרה בחו”ל נוטים להיות נמוכים יותר מישראל בשל התחרות והדרישה במיוחד מצד הקהל המקצועי (וגם לעלויות המשלוח עצמן תפקיד לא קטן בסיפור).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Bear vs Nikon D4 1

    הדוב שבר לי את המצלמה…

    לא זה לא תירוץ על אי הכנת שיעורים בקורס צילום, הסיפור הבא הוא אמיתי והפך בתוך שעות ספורות …
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *