ראשי מגזין כשציור באור וגרפיקה ממוחשבת נפגשים

כשציור באור וגרפיקה ממוחשבת נפגשים

0
0

הצלם הקנדי (צרפתי) Eric Paré חבר לאחרונה לאומן הגרפיקה הממוחשבת האמריקני Mike Campau לפרויקט צילום המשלב אומנות דיגיטלית וצילום באור – בסרטון מאחורי הקלעים מסבירים השניים כיצד ביצעו את הפרויקט והשלבים השונים והמורכבים אשר נדרשו בכדי להשלימו.

אם תהיתם אי פעם כיצד עובדים צלמים המציירים באור – הצלם Eric Paré חושף בסרטון אותו אנו מביאים היום את השיטות השונות בהם השתמש בפרויקט הנוכחי. בשלב הבא הגרפיקאי Mike Campau מתאר כיצד יצר בשלבים שונים אלמנטים נוספים בתמונה לאחר הצילום באמצעות פוטושופ.

אחד מהשילובים – ציור באור וגרפיקה ממוחשבת (קרדיט: Eric Paré ו-Mike Campau)

Eric-Paré-Mike-Campau-1

אחד ההיבטים המורכבים ביותר בפרויקט מסוג זה הוא הניסיון לייצר תמונה בעלת תאורה אחידה על פני החלקים “הממשיים” והחלקים שמקורם באלמנטים גרפיים ממוחשבים (CG).

מאחורי הקלעים – ציור באור וגרפיקה ממוחשבת

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=33Ayfx5Ncuc#t=169[/youtube]

תחום הגרפיקה הממוחשבת מתחבר בשנים האחרונות יותר ויותר לעולם הצילום, לא רק בכל הנוגע למיזמים אומנותיים אלא גם בעבודה מסחרית (במיוחד בצילומי מוצרים) ואין ספק שאנו עוד צפויים לראות הרבה שיתופי פעולה כגון אלו בו אומנים משני התחומים משלבים ידיים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *