ראשי מגזין מהר לפני שיגמר – סיומת דומיין Photography.

מהר לפני שיגמר – סיומת דומיין Photography.

5
0

הידיעה הבאה רלוונטית כמעט לכל צלם שמעוניין באתר פורטפוליו אישי או מסחרי – מעתה תוכלו לרכוש דומיין בעל הסיומת photography. המזוהה באופן ישיר עם תחום הצילום! אה כן, ועוד משהו – הצלחנו להשיג במיוחד לגולשי האתר 32% הנחה לרכישת דומיין שכזה – ראו קישור בסוף הכתבה.

כמעט כל צלם חובב רציני או מקצועי, מציג כיום את עבודותיו ברשת באופן כזה או אחר. בין אם זה ברשתות החברתיות – פייסבוק וכו’ ובין אם באתרי פורטפוליו חברתיים כגון 500PX, 1X, Flickr וכדומה. למרות הבמה הנהדרת שמספקים אתרים שיתופיים אלו, צלמים רבים מעדיפים (ולטעמנו בצדק) להקים עבור עצמם אתר פורטפוליו אישי שבו יוכלו להציג את עבודותיהם הנבחרות בעיצוב אישי בתוספות מסמך ״אודות״, פרטי יצירת קשר ומידע נוסף.

אתר אינטרנט אישי הוא גם הדרך המכובדת ביותר להצגה בכרטיס הביקור ומאפשר לנו להפנות אליו לקוחות פוטנציאליים או סתם מכרים ואנשים שונים המעוניינים לצפות ביצירות שלנו.

עבור האחרונים, קיימת בשורה אינטרנטית חדשה ומרעישה:

איגוד האינטרנט העולמי הכריז לאחרונה על לא פחות מ-14 סיומות דומיין (“שם מתחם” בעברית) חדשות המתאימות בעיקר לאנשי מקצוע בתחומי נישה פופולאריים שונים. צעד הכרחי ומבורך לאור הקושי במציאת דומיין ייחודי וקליט בעל סיומת COM. (סיומת אשר הפכה בשנים האחרונות לרוויה באופן בלתי נסבל כמעט).

בין סיומות הדומיין החדשות ניתן למצוא:

  • Gallery.
  • Graphics.
  • Estate.
  • Guru.
  • Bike.
  • Singles.

ועוד…

שלושה מהסיומות האינטרנטיות החדשות רלוונטיות בצורה כזאת או אחרת לתחום הצילום, אך הרלוונטית ביותר היא ללא ספק, הסיומת החדשה והמפתיעה – Photography.

סיומת דומיין חדשה – במיוחד לאתרי צילום וצלמים!

 

photographydomainאז איך רוכשים סיומת Photography. אישית לאתר האינטרנט שלנו ומהם היתרונות והחסרונות שלה?

יתרונות:

  • דומיין בימינו הוא נכס לכל דבר. רכישת דומיין חדש וייחודי יוצרת עבורנו נכס מקצועי שווה ערך שלעיתים גם יכול להשביח את ערכו עם השנים.
  • סיומת דומיין Photography. משפרת את תוצאות ה-SEO (או Search Engine Optimization) שלנו באמצעות מילת מפתח ״חזקה״ הקשורה באופן ישיר לתחום העיסוק העיקרי שלנו.
  • דרך יפה ומקצועית להציג את אתר הפורטפוליו שלנו על גבי כרטיס הביקור ובכלל.

חסרונות:

  • נראה כי מנועי החיפוש עדיין מתעדפים סיומות ״מקובלות״ יותר, כגון Com ,.Net ,.Org. וכו’ והן בעלות ערך רב יותר גם בשוק הדומיינים העולמי (מצד שני הופך קשה יותר ויותר להשיג דומיינים רלוונטיים עבור סיומות אלו).
  • עבור רוב משתמשי האינטרנט , סיומת דומיין כגון Photography. עלולה לבלבל (היא חדשה בשוק ולא כולם מכירים אותה עדיין – מצד שני אם היא תהפוך פופולארית הדבר עשוי להשתנות).
  • מרבית הדפדפנים כיום, עדיין אינם מותאמים לסיומות המיוחדות, כך שאם תקלידו בשורת הכתובת אתר עם סיומת Photography. (לדוגמא: megapixel.photography), הדפדפן יחשוב שאנו מעוניינים לבצע חיפוש במנוע החיפוש הדיפולטיבי שלו ויקח אותנו לעמוד תוצאות חיפוש במקום להפנות אותנו ישירות לאתר אליו אנו מעוניינים לגשת (גם נושא זה ייפתר אפשר להניח בעתיד הלא רחוק עם סבבי העדכונים לדפדפנים היוצאים תדיר).

מחירו של דומיין בעל סיומת Photography. ברשת שמות המתחם הגדול בעולם GoDaddy, עומד כיום על $25 (או 91 ש״ח לשנה). כמו שהבטחנו בתחילת הכתבה, אנו הצלחנו להשיג עבורכם 32% הנחה ברכישת הדומיין החדש שלכם.

בכדי לקבל את ההנחה, יש להכנס לאתר GoDaddy דרך הקישור הייחודי הזה, לבצע חיפוש לדומיין המבוקש על ידכם (לדוגמא israel.photography), ולהמשיך לתהליך הרכישה. ההנחה כבר תעודכן אוטומטית במסך הרכישה. תתחדשו על הדומיין הפוטוגני החדש שלכם!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

5 תגובות

  1. Avatar

    שלום

    14/02/2014 ב 4:43 PM

    זה רק לאסיה,או שאני טועה?

    השב

  2. Avatar

    אופיר אילוז

    14/02/2014 ב 4:49 PM

    אתה טועה שלום.
    זה פתוח לרישום לכל העולם.

    השב

  3. Avatar

    כדאי לציין

    14/02/2014 ב 8:22 PM

    שצפויה לצאת גם סיומת .photo

    השב

  4. Avatar

    גיורא

    15/02/2014 ב 12:26 AM

    תודה. שריינתי 🙂

    השב

  5. Avatar

    ארז

    16/02/2014 ב 10:01 AM

    MINE!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *