ראשי מגזין סיכום סרטוני צילום שבועי מהאתר LensVid (ה-8/12/2013)

סיכום סרטוני צילום שבועי מהאתר LensVid (ה-8/12/2013)

0
0

כבכול שבוע אנו מביאים בפניכם את הפינה החדשה הכוללת אה את תמצית הסרטונים מאתר הבת שלנו בשפה האנגלית LensVid.com.

לפני שנפתח בסיקור הקבוע, עדכון לגבי מה שעבר על LensVid בשבועות האחרונים. לפני כחודש עבר האתר לשרת חדש. הדבר היה אמור לשפר את מהירות הגלישה ולסייע בנושאים טכניים שונים. המעבר בוצע לחברת InMotion Hosting בארה”ב אך כמעט מן הרגע הראשון נתקלנו בבעיות עם שהלכו והחמירו. כל מי שעבד אי פעם עם חברת אחסון אתרים יודע על בשרו כי חברה טובה בדיוק כפי שהתמיכה הטכנית שלה טובה, במקרה הנוכחי מדובר על כשלון מהדהד. בפועל במהלך חודש נומבר האתר כמעט ולא תפקד בשל שורה של תקלות ובעיות אשר רק הלכו והחריפו ולא זכו לטיפול נאות (למעשה טיפול כלשהו) מצד חברת האחסון (למרות שעות של שיחות טלפוניות ועשרות מיילים). בסופו של דבר נאלצנו להעביר את השרת שוב (בראשית דצמבר) וכעת אנו מקווים שמרבית הבעיות נפתרו (ישנם עוד מספר שינויים ותיקונים שיתבצעו בקרוב) ואתר חזר בהדרגה לפעילות מלאה.

להלן הסיקור המחולק לפי הערוצים השונים באתר LensVid:

ציוד צילום

  • PALETTE – פרויקט קיקסטרטר מגניב אשר מאפשר חיבור סליידרים, כפתורים וחוגות אשר יפעילו תוכנות שונות כגון פוטושופ ולייטרום (ראו גם ידיעה כאן באתר).
  • Redrock Micro One Man Crew – סליידר רובוטי חכם הכולל לייזרים מובנים המאפשרים עקיבה אחר האובייקט המצולם לשמירה על הפוקוס בעת צילום וידאו – סקירה.
  • Michron – עוד פרויקט קיקסטרטר מוצלח אשר נועד לאפשר צילום טיימלפס ועוד באמצעות מצלמת ה-DSLR היישר מהאייפון באמצעות התקן זעיר.
  • אש ב-1000 פריימים לשנייה ב-4K – שריפה כמו שלא נראתה מעולם – סרטון מדהים אשר צולם עם מצלמת ה-Phantom Flex4K החדשה בהילוך איטי במיוחד וברזולוציה סופר גבוהה.
  • סאמיאנג 10 מ”מ f/2.8 – סרטון ראשון המצולם עם העדשה החדשה (אותה סקרנו כאן בסוף השבוע שעבר).
  • Quebee – פרויקט קיקסטרטר שלישי לשבוע הכולל מצלמת קובייה זעירה המאפשרת צילום ממספר זוויות במקביל בעלות נמוכה באופן אלחוטי (דרך אפליקציה מהנייד).

טיימלפס נשלט מהאייפון – Michron

Michron 2

טכניקות צילום

סאפרי באפריקה וצילום כעסק – הרצאה מאלפת של אנדי ביגס (צילום: Andy Biggs)

Andy Biggs 2עיבוד תמונה

3 דרכים לקטלג תמונות בלייטרום

lightroom shoe

השראה

אנו נחזור בשבוע הבא עם סיכום נוסף ובנתיים אתם יותר ממוזמנים להרשם לדף הפייסבוק של LensVid ולהישאר מעודכנים בכל עת.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *