ראשי מגזין off-topic חדש: אינסטגרם אכיל!

חדש: אינסטגרם אכיל!

0
0

אחרי צילומי גלויות, כוסות ומגנטים מגיע מה שעשוי להיות הלהיט הבא – צילומים אכילים. אם אתם לא מפסיקים לצלם באינסטגרם אולי תרצו מעכשיו גם להפוך את התמונות שלכם למשהו שניתן לתת כמתנה מתוקה – חברה בריטית פיתחה שיטת הדפסת תמונות אכילות על מרשמלו ואם אתם נמצאים בבריטניה תוכלו מעתה לשלוח תמונות מן האינסטגרם ולקבל אותן בצורת ממתק צילומי אישי אותו ניתן לטבול בכוס משקה או לקלות במדורה.

אוהבים אינסטגרם? מתים על מרשמלו? לחברה מ-boomf מאנגליה יש בדיוק את מה שאתם מחפשים – שירות חדש המאפשר לכם לשלוח 9 תמונות מחשבון האינסטגרם שלכם ולקבל (תמורת כ-12 פאונד או סביב 20 דולר) פיסות מרשמלו בגודל 4X4 ס”מ. המרשמלו אמורים להישאר במצב אכיל עד 6 חודשים אם כי אפשר להניח שהמזמינים יטרפו אותן הרבה לפני כן.

תמונות אכילות – boomf

9

אם אתם תוהים לגבי איכות ההדפסה – החברה מ-boomf יודעים לספר כי היא טובה אבל אל תצפו לתוצאות של הדפסות fine-art – אחרי הכל מדובר במרשמלו…

אפשר גם עם הקפה

7

אם כבר מדברים על מרשמלו – בנתיים הטעם היחידי הזמין הוא וניל אבל המפתחים כבר בוחנים אפשרויות נוספות לנוכח העניין הרב במוצר (ידיעות בנושא פורסמו כבר ב-ABC ומבספר רב של אתרי חדשות ברחבי העולם). למרות ההצלחה – לפחות בשלב זה המשלוחים נעשים רק בגבולות בריטניה אם כי המפתחים מבטיחים כי ב-2014 הם יאפשרו משלוחים לכל העולם. אם יש לכם חברים בבריטניה תוכלו להזמין להם מרשמלו עם התמונות שלכם מאתר החברה.

תמונות נוספות

10

11

12

13

1

2

3

8

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *