ראשי מגזין off-topic אתר אדובי נפרץ מליוני שמות משתמש ופרטים אישיים נגנבו

אתר אדובי נפרץ מליוני שמות משתמש ופרטים אישיים נגנבו

0
0

באחת מפריצות הרשת הגדולות של השנים האחרונות הצליחו פורצים אנונימיים להגיע למידע של 2.9 מליון משתמשי אדובי כולל כפי הנראה גם כרטיסי אשראי ומידע אישי. בנוסף נמסר מאדובי אשר דיווחה על הפריצה, כי גם קוד מקור של מספר תוכנות של החברה נגנב.

אדובי עברה אולי לענן אך נראה שהחיים שם הם לא פיקניק. בידיעה רשמית שפרסמה אדובי בבבלוג שלה נמסר כי הפורצים גנבו שמות משתמשים וכן פרטי כרטיסי אשראי מוצפנים של 2.9 מליון לקוחות. באדובי לא מאמינים בשלב זה כי פרטי כרטיסי אשראי לא מוצפנים נחשפו (האם לפורצים יכולת לפרוץ את ההצפנה – אין לנו מושג כמובן). אדובי עצמה עובדת עם רשויות החוק בארה”ב בכדי לאתר את הפורצים.

אם אתם לקוחות החברה אפשר שתקבלו בקרוב הודעה מאדובי עם הנחיות והסברים. בין השאר תציע אדובי שירות זיהוי חריגות אבטחה בכרטיס אשראי למשך שנה ללקוחותיה שנפגעו. החברה עצמה גם הודיעה לבנקים וחברות האשראי על הפריצה.

אין זה כמובן הפעם הראשונה שאנו עדים לפריצות מסוג זה אבל זאת ללא ספק אחת הפריצות הגדולות בתקופה האחרונה והראשונה הזכורה לנו הקשורה גם ישירות לתעשיית הצילום.

נשמח לשמוע ממשתמשים ישראליים אשר קיבלו/יקבלו הודעה מאדובי בדבר ההנחיות של החברה ללקוחותיה בגין הפריצה.

אחד מגולשינו המסורים אשר קיבל את ההודעה העביר לנו אותה ואנו מביאים אותה בפניכם

adobe cloud 2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *