ראשי מגזין צילום ממעוף הציפור

צילום ממעוף הציפור

0
0

תהיתם אי פעם איך נראה העולם ממעוף הציפור? צלם אנונימי מצרפת חיבר לאחרונה מצלמה על גבו של נשר וסיפק לנו תשובה עוצרת נשימה.

עם למעלה מ-4 מליון צפיות בתוך פחות משבוע, הסרטון שהעלה משתמש ה-Youtube האנונימי Srachi אשר צולם באזר Chamonix, Mer De Glace שבמזרח צרפת (על גבול שוויץ/איטליה) הוא ללא ספק הצלחה מסחררת.

לא הרבה ידוע על הסרטון פרט לעובדה שהנשר כנראה נשא על גבו מצלמת GoPro והוא נראה משייט לו בגובה נמוך למדי מעל העמק המדהים במשך כדקה וחצי עד לסיום (הדי פתאומי יש לציין) בסוף הסרטון.

הסרטון – נשר, מצלמה ו-4 מליון צפיות

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G3QrhdfLCO8[/youtube]

זאת כמובן לא הפעם הראשונה בה אנו מציגים בפניכם כיצד נראה העולם כשהוא מצולם מנקודת מבטה של ציפור. בשנה שעברה פרסמנו כאן כתבה נרחבת אודות John Downer – היוצר והמפיק של Earthflight – סדרה מיוחדת של ערוץ דיסקברי בה הצליחו אנשי ההפקה (בה היו מעורבים מאות אנשים) ללכוד צילומים מרהיבים של עופות נודדים, עופות דורסים, עופות מים ומגוון אדיר של התנהגויות ציפורים ובעלי חיים אשר חלקן לא תועד מעולם. הם עשו זאת בין השאר באמצעות חיבור מצלמות זעירות אל הציפורים – פרויקט שעלותו גבוהה מאד ונמשך זמן רב. הצילום הנוכחי נעשה כנראה באופן חובבני הרבה יותר אך התוצאה לא פחות מרשימה.

כאמור מדענים ורשתות השידור הגדולות כבר צילמו בעבר לא פעם ולא פעמיים תמונות ממעוף הציפור – הסרטון הקצר הבא מבית ה-BBC מביא עוד כמה תמונות מרשימות ומציג את המצלמות בהם השתמשו המקצוענים.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lswBDZuL-8w[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Bird Photo Booth main

    צלם הציפורים האוטומטי

    מוצר חדש המפותח בימים אלו נועד לאפשר לצלמים חובבים המעוניינים ללכוד תמונות של ציפורים בחצר…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *