ראשי מגזין טכנולוגיות צילום יום בגן חיות עם משקפי גוגל – כך נצלם חופשות בעתיד?

יום בגן חיות עם משקפי גוגל – כך נצלם חופשות בעתיד?

2
0

גם חיות באוסטרליה זכה “למתנה” מעניינת – חברת גוגל העבירה לידי המטפלים והעובדים בגן עשרות דגמים מוקדמים של משקפי גוגל ואלו יצרו יחד סרטון קצר בו ניתן לראות את החיים בגן דרך עיניהם של המטפלים. האם כך גם אנחנו נתעד חופשות בעתיד?

כל יום שעובר מקרב אותנו עוד אל ההשקה הרשמית לקהל הרחב של משקפי גוגל המתוכננת בחודשים הקרובים. עד שזה יקרה אנו יכולים להנות מקצת נחת עם החיות והמטפלים בגן החיות Taronga שבסידני אוסטרליה, שם זכו הקואלה, הג’ירף, הקנגרו וגם כמה עופות דורסים לחיזוק טכנולוגי משמעותי בדמות משקפי ה-Glass של חברת גוגל. ישנם לא מעט בעלי חיים שלא יאהבו בלשון המעטה מצלמה החודרת למרחב האישי שלהם, מצד שני מרבית החיות בגן החיות מורגלות מאד לקיומם של המטפלים בסביבתן וגם התוספת המעט מוזרה על קצה האף כנראה לא יוצרת בקרבם חשדנות מיוחדת.

עוף דורס ומטפל עם משקפי גוגל – אין קרוב מזה

Google glass zoo

כך נוצר לו סרטון מנקודת מבט מיוחדת מאד – אישית מאד (גם אם לא תמיד הכי איכותית), כזאת שקשה עד בלתי אפשרי לצלם בכל דרך אחרת – כפי שאתם יכולים לראות בסרטון.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MvYP9qJrrp8[/youtube]

כזכור אנו היינו הישראלים הראשונים לנסות (לזמן קצר מאד) דגם מוקדם של משקפי גוגל ואנו בהחלט רואים בהם מהפכה של ממש עם השלכות על תחומים רבים ובכללם גם על עולם הצילום (את עולם צילום הסרטים למבוגרים המשקפיים החדשות כבר החלו לשנות אם לשפוט לפי ההפקה הקומית הבאה).

אתם יכולים לקרוא את כל הידיעות שלנו העוסקות ב-Google Glass בקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב טכנולוגיות צילום

2 תגובות

  1. Avatar

    אדי

    01/08/2013 ב 2:02 AM

    הייתרון במשקפי-צילום הוא שהראש הרבה יותר יציב מאשר יד שמחזיקה מצלמה, וגם הצידוד של הראש והמצלמה עליו, הרבה יותר מדויק וטבעי מאשר אימון של יד ליציבות בצילום וידאו.

    בצידוד הראש יש לכולנו נסיון של עשרות שנים, כי את הראש אנחנו מצדדים כמצלמה (העינים והמוח) מאז שאנחנו ילדים

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    01/08/2013 ב 2:06 AM

    זאת נקודה מאד מעניינת שלא חשבתי עליה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *