ראשי מגזין חדש: כרטיס CF עם גיבוי RAID מובנה

חדש: כרטיס CF עם גיבוי RAID מובנה

0
0

מרבית המצלמות המקצועיות מן הדור החדש כוללות כיום שני כרטיסי זיכרון המאפשרים גיבוי במקרה של תקלה באחד הכרטיסים. עבור מי שברשותו מצלמה ישנה יותר או פשוט מעוניין בגיבוי כפול מציעה כעת חברה יפנית כרטיס זיכרון מסוג CF הכולל בתוכו בקר RAID מובנה המאפשר לבצע גיבוי על כרטיס אחד.

חברת Amulet היפנית מציעה סדרת כרטיסים חדשה בשם Wise הכוללת בתוכה בקר RAID מובנה המאפשר למשתמש לבחור האם ברצונו להשתמש בכל נפח האחסון של הכרטיס או להקדיש מחצית ממנו לצורך גיבוי במקרה שתקלה כלשהי פוגעת בהעברת המידע.

הכרטיסים מסדרת ה-Wise מגיעים בשני נפחים – 32 או 64 ג’יגה בייט (המאפשרים 16 או 32 ג’יגה של גיבוי RAID בהתאמה) ומהירות הקריאה/כתיבה שלהם צפויה להיות 60/50 מגה בייט לשנייה בהתאמה במצב רגיל ו-30/25 מגה בייט לשנייה במצב גיבוי.

כרטיס ה-Wise – גיבוי RAID בכרטיס אחד למצלמות

Amulet wideבשלב זה אין פרטים לגבי מחיר הכרטיסים אשר צפויים להיות זמינים ביפן החל מחודש יולי 2013. פרטים נוספים באתר חברת Amulet.

אף שהרעיון נשמע על פניו מעניין אנו חושבים שכאשר הדבר אפשרי, גיבוי סטנדרטי על שני כרטיסים עדיף בהרבה משום שבמקרה של כרטיס יחיד, בעיות יכולות להתעורר במגעים של הכרטיס (אשר ישפיעו מן הסתם על שני חלקיו) או במגעים של המצלמה או בבקר ה-RAID עצמו – כל אלו יכולים להימנע אם נעשה שימוש בשני כרטיסים פיזיים נפרדים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *