ראשי מגזין DIY Lighting Diagram Creator – תכננו לכם תאורה בקליק

Lighting Diagram Creator – תכננו לכם תאורה בקליק

0
0

 אם אתם מרבים לצלם בסטודיו ולתכנן מראש תאורות מורכבות ורוצים להיות מסוגלים לשחזר בעתיד את האופן בו העמדתם את התאורות, המטריות, האובייקט, המצלמה וכל השאר – הכלי אותו אנו מביאים בפניכם היום נועד בדיוק בשבילכם.

בעבר צלמים היו נסמכים על נייר ועיפרון בכדי להזכיר לעצמם כיצד צילמו סצנות מורכבות בסטודיו. בעידן המקוון כבר אין בכך צורך. ברשת ניתן למצוא מגוון כלים המאפשרים לכם לתכנן ולסדר את הסטודיו שלכם ואפילו לנסות ולראות כיצד עשויות להראות תאורות במיקומים שונים (ראו למשל – “הסטודיו הוירטואלי” עליו כתבנו כאן בשנה שעברה).

ה-Lighting Diagram Creator – תרשימי סטודיו מורכבים בלחיצת כפתורLighting Diagram Creator

הכלי עליו אנו כותבים היום בסיסי יותר ומאפשר בעיקר למקם את הרכיבים השונים של הסטודיו שלכם בצורה קלה ונוחה יחסית. הכלי מכונה Lighting Diagram Creator והוא זמין באופן חופשי לגמרי. בהדגמה בחלק התחתון של העמוד אתם יכולים לנסות את העיקרון הבסיסי של השימוש אך באתר הפרויקט תוכלו להתנסות בו בצורה מלאה (כולל מגוון רחב של עצמים שתוכלו להציב).

אנחנו היינו שמחים לראות בעתיד כלי מתקדם אשר ישתמש באחד המנועים הגרפיים התלת מימדיים (המשמשים לרוב במשחקי מחשב) אשר ינוצל לטובת יצירת סביבת סטודיו וירטואלית בה תוכלו להסתובב, להציב עצמים ולראות כיצד התאורה בה אתם משתמשים משפיעה על האובייקט בזמן אמת – כלי עתידני כזה ללא ספק יעשה את החיים קלים ללא מעט צלמי סטודיו. בינתיים נסתפק בתרשימים הוירטואליים הפשוטים.

הדגמה בסיסית של – Lighting Diagram Creator (נסו את הגרסה המלאה באתר)

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב DIY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *