ראשי מגזין GPP 2013: תחרות צילום ראש בראש

GPP 2013: תחרות צילום ראש בראש

1
0

בדובאי מסתבר יש לא רק גמלים, ארכיטקטורה מרשימה וסוכני מוסד, אלא גם קהילת צילום ענפה המבוססת בחלקה על האוכלוסיה המערבית הגדולה אשר חיה ועובדת במדינה. עבור קהילה זו נפתח לפני מספר שנים ה-Gulf Photo Plus (או GPP) קבוצה של צלמים המתכנסת באופן קבוע לסדנאות ומפגשים (מושקעים במיוחד) הכוללים את טובי הצלמים והמרצים מכל רחבי העולם המגיעים לדובאי להשתתף באירועים. הסרטון אותו אנו מביאים בפניכם היום מתעד תחרות צילום (משעשעת למדי) אשר התרחשה במסגרת אחד ממפגשי הקבוצה השנתיים.

במסגרת האירוע השנתי GPP2013 נדרשו לאחרונה שלושה צלמים ומדריכי צילום (John Keatley, Lindsay Adler & Zack Arias) להתחרות ראש בראש מול קהל גדול של צלמים. כללי התחרות פשוטים למדי – לכל אחד מן המתחרים 20 דקות לצלם תמונה בתנאי סטודיו של מצולם אותו לא פגשו עד לרגע התחרות עצמה.

GPP2013 – ראש בראש – מי יצלם טוב יותר?

[vimeo]https://vimeo.com/62059693#[/vimeo]

המצולם באירוע הפעם הוא לא אחר מאשר Gregory Heisler – אחד מוותיקי הצלמים של המגזין Time אשר צילם עשרות תמונות שער של כתב העת הפופולארי לאורך השנים. כפי שאפשר היה לראות חלק מן העבודה הייתה כרוכה בשילוב המצולם בתוך רקע בתוכנת עריכה (עניין נפוץ מסתבר בצילומי מגזין בשנים האחרונות).

Gregory Heisler מתוך התחרות (צילום: Zack Arias)

Gregory Heisler Zack Arias

ניתן למצוא כמה מן התחרויות הקודמות בסדרה בקישורים הבאים: GPP 2012, GPP 2011 ו-GPP 2010.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • crop or crap main

    הגודל קובע? קרופ או לא קרופ

    הצלם הוותיק Zack Arias פרסם לאחרונה סרטון פרובוקטיבי למדי בו הוא מנסה להסביר מדוע עזב לאחר…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    VIVAEL

    22/03/2013 ב 8:55 PM

    יפה להם_אהבתי_:)

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *