ראשי מגזין סקר MegaPixel מספר 20 – תוכנות לארגון תמונות

סקר MegaPixel מספר 20 – תוכנות לארגון תמונות

0
0

אנו שמחים לפרסם את סקר מספר 20 של האתר והפעם אנו רוצים לברר איתכם באיזה תוכנה אתם משתמשים לניהול התמונות שלכם. בנוסף אנו מסכמים היום את סקר מספר 19 אשר עסק בנושא פורמט הצילום (JPEG/RAW) והיה הסקר הפופולארי ביותר באתר עד היום.

הסקר ה-20 של האתר MegaPixel יעסוק בתוכנות ניהול תמונות. העידן בו שמרנו אלבומים פיזיים עבי כרס חלף מן העולם וכיום ניהול התמונות שלנו נעשה רובו ככולו על המחשב. בעבר היו מספר מצומצם מאד של תוכנות לניהול תמונות (חלקן מקצועיות מאד אשר נועדו במיוחד למנהלי מדיה בגופים עיתונאיים), כיום בעידן בו לכל ילדון עם סמרפון יש מצלמה, נושא ניהול התמונות הופך אקוטי בהרבה. אז כיצד אתם מנהלים את תמונותיכם?ענו על סקר וספרו לנו בתגובות.

סיכום סקר מספר 19 בנושא צילום בלתי דחוס – להלן התוצאות (לחצו להגדלה)

Seker 20

היום אנו גם מסכמים את סקר מספר 19. כפי שניתן לראות התוצאות מעניינות מאד. ישנו שווין כמעט מוחלט בין המשתמשים אשר הצביעו לטובת שימוש בצילום RAW (כ-36%) לעומת אלו אשר הצביעו לטובת צילום בפורמט JPEG (כ-35%). הקירבה בתוצאות מדהימה במיוחד שכן הסקר זכה לכמות הצבעות גדולה (כ-1200 משתתפים) וההפרש הזעום נשמר לכל במשך תקופה ממושכת. ייתר העונים הצביעו לטובת שימוש בצילום JPEG+RAW (כ-21%) ואחוז קטן ציין כי הוא עושה שימוש במצלמה שאיננה תומכת בצילום בלתי דחוס (או כי הוא אינו מכיר את הנושא).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *