ראשי מגזין קונספט: LEICA X3

קונספט: LEICA X3

0
0

אנחנו מאד אוהבים לשתף אתכם בקונספטים מקוריים וחדשניים למצלמות והעיצוב אותו אנו מביאים בפניכם היום הוא ללא ספק שונה לחלוטין מכל מה שנתקלנו בו עד היום.

המעצב הצעיר וינסנט סל (Vincent Säll) החליט למצוא השראה לעיצוב קונספט למצלמה עתידית דווקא במונוקל (משקף) ובעדשה ישנה של לייקה. הקונספט ללייקה X3 אמור לייצר מצלמה שתהיה מוצר ביניים בין מצלמות הסלולאר למצלמות המתקדמות אך יחד עם זאת להישאר קומפקטית ביותר (מתאימה לכל כיס), אסתטית ופשוטה לתפעול.

X3 – מצלמה בהשראת המונוקל

Leica X3 concept 1

ה-X3 אותה תכנן סל נפתחת על ידי הזזת שני חלקי העיגול,  היא בעלת עינית (סל לא ציין האם מדובר בעינית דיגיטלית או אפטית אך אנו מתקשים לראות עינית אופטית שימושית משולבת בעיצוב אותו תיכנן), יכולת לעבוד עם מסך המכשיר הסלולארי כמסך, שליטה בהגדרות הרגישות, הצמצם ופיצוי החשיפה באמצעות מספר כפתורים על המצלמה.

הטעינה מתבצעת על ידי משטח טעינה (באופן אלחוטי) וניתן אפילו לחבר את המצלמה לחצובה אם תרצו.

האם לייקה תחליט לייצר אותה? X3 של וינסנט סל

Leica X3 concept 2

ניתן למצוא את כל התמונות באתר של וינסנט סל. היוצר טרח לציין כי מדובר ביצירה אישית וללייקה לא היה יד בדבר – למרות שהיינו יכולים בהחלט לראות את החברה מוציאה מצלמה עם עיצוב דומה כסוג של תכשיט ייחודי.

ניתן למצוא עוד שורה ארוכה של קונספטים מעניינים ויחודיים למצלמות בערוץ הקונספטים הייחודי שלנו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *