ראשי מגזין Benjamin Von Wong: מוריד הגשם

Benjamin Von Wong: מוריד הגשם

0
0

הצלם הקנדי הכשרוני Benjamin Von Wong הוא כוכב עולה בעולם הצילום ואנו נוהגים להציג את עבודותיו באופן קבוע למדי כאן בבלוג. הפרויקט האחרון שלו משלב משחק מעניין בין מים לעדשות Lensbaby ומביא עימו הרבה טיפים פשוטים ומעניינים שיוכלו לעזור גם לכם.

Benjamin Von Wong לא נח לרגע. לפני ימים אחדים שוחחנו עימו לאחר שסיים עוד פרויקט צילומי רב משתתפים. במקרה הנוכחי מה שצד את עיננו לא היו דווקא התמונות הסופיות אלא דווקא הטיפים המעניינים אותם מביא פון וונג בחלק השני של סרטון מאחורי הקלעים אותו צילם עבור הפרויקט.

גשם? אקדח מים ועדשה ב-400 דולר ואתם מסודרים

Von Wong Rain 1

הפרויקט הנוכחי מוכנה Rain והוא תוצר של הרצון של פון וונג לצלם תוך שימוש ב”מכונת גשם” (כן, ממש כמו זו שאתם מכירים מהפקות קולנוע או אפילו אחת שתוכלו ליצור בעצמכם). מכיוון שלפון וונג לא היה תקציב למכונת גשם מקצועית או זמן לבנות מכונת גשם DIY בעצמו, הוא החליט לבחון גישה מעט שונה (וללא ספק זולה ופשוטה יותר) אותה גם אתם תוכלו לנסות – שימוש ברובי מים. התוצאה, בשילוב עם עדשות Lensbaby, לא רעה לדעתנו והיא רק עוד דוגמא ליצירתיות המדהימה של פון וונג.

 מאחורי הקלעים של הפקת Rain בחלק השני מספק פון וונג שורה של טיפים שימושיים

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PhdOKa5hToQ[/youtube]

פון וונג מעיד על עצמו כי עד כה התייחס לעדשות ה-Lensbaby יותר כצעצועים מאשר כלי עבודה של ממש, אבל התוצאה הפתיעה גם אותו. המיקוד הידני של העדשה חייב את פון וונג (הלא סבלני במיוחד כפי שהוא עצמו מספר) להאט את קצב עבודתו ולנסות שורה ארוכה של פעמים כשהדוגמן חייב להישאר במקומו בלי תזוזה כשה”גשם” ממשיך להמטיר עליו (בסוף הצילומים הדוגמן נותר ספוג מים ורועד מקור).

מוריד הגשם – פון וונג (מי אמר שצריך תקציבים גדולים?)

Von Wong Rain 2

פון וונג מסביר בבלוג שלו את השלבים השונים של הפרויקט ומציג מספר טיפים לגבי השימוש בעדשות ה-lensbaby.

עוד פרויקטים מעניינים של Von Wong תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלו (וכמובן בעברית אצלנו כאן בבלוג). אנו ממשיכם להתפעל מעבודתיו כל העת ועומדים בקשר רציף עימו בעת שהוא מסייר במקומות שונים בעולם ונמשיך לדווח לכם על פרויקטים מעניינים עליהם הוא עובד.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *