ראשי מגזין הוכרזו זוכי תחרות הצילום של סוני לשנת 2012

הוכרזו זוכי תחרות הצילום של סוני לשנת 2012

0
0

מוקדם יותר היום פורסמו הזוכים באחד מן האירועים היוקרתיים ביותר בעולם הצילום ה-“Sony World Photography Awards” – המוכר לעיתים גם כ”אוסקר” של עולם הצילום.

הטקס המתקיים אחת לשנה בעיר לונדון, כולל מגוון אירועים נוצצים וססגוניים כגון סדנאות צילום עם מיטב המומחים ותערוכות בהן מציגים צלמים חובבים ומקצועיים וכמובן שורה ארוכה של צלמים מכל העולם עם תמונותיהם הזוכות.

את הפרס היוקרתי ביותר – פרס צלם השנה (L’Iris d’Or) – קטף הצלם האמריקני Mitch Dobrowner עבור סדרת תמונות סערה ייחודיות בשחור לבן. הוא זכה בפרס של 25 אלף דולר וציוד צילום של סוני. תמונתיו נבחרו מתוך 112,000 תמונות (חלקן בקטגוריות אחרות) אשר הוגשו על ידי צלמים מ-171 מדינות.

כמה מן התמונות בסדרה הזוכה של Mitch Dobrowner (את הסדרה כולה ניתן למצוא בקישור הבא)

Mitch Dobrowner 3

Mitch Dobrowner 2

Mitch Dobrowner 3

בנוסף לפרס צלם השנה חולקו במסגרת התערוכה פרסים למגוון רחב של קטגוריות צילומיות ביניהן: פרס מפעל חיים, פרס לסטודנטים לצילום, פרס לצילום לנוער, פרס לצילום תלת מימד ואף פרס לצילום סרט קצר. לכל הקטגוריות הללו הצטרפו הקטגוריות “הסטנדרטיות” יותר אשר כללו צילום עיתונאי, צילום דוקומנטרי, צילום ספורט, אנשים, טבע, פרסום, נסיעות, אופנה, אדריכלות ועוד (את שמות הזוכים בכל הקטגוריות ניתן לקרוא בהודעה לעיתונות באתר ה-worldphotoׂ).

התמונה הזוכה בקטגוריית הצילום המהיר (צילום: Tobias Bräuning)

WPO 5

התמונה הזוכה בקטגוריית הצלם הצעיר (צלם: Kolyaskin Sergey)

WPO 6

התמונה הזוכה בקטגוריית האופנה (צלם: Peter Franck)

WPO 4התמונה הזוכה בקטגוריית צילום הטבע (צילום: Jacek Kusz)

WPO 3

התמונה הזוכה בקטגוריית ה-Travel (צילום: Luis Henry Agudelo Cano)

WPO 2

למעוניינים – ההרשמה לתחרות לשנת 2013 צפויה להסתיים בקרוב – פרטים נוספים. ניתן לצפות בחלק מן התמונות המרשימות המועמדות לפרסים בשנה הבאה באתר ה-dailymail הבריטי.

תמונה המתמודדת בתחרות WPO לשנת 2013 – טיגריסים בפארק בסין (צילום: James Chong)

WPO 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *