ראשי מגזין off-topic וולמארט: קודאק בחוץ, HP בפנים

וולמארט: קודאק בחוץ, HP בפנים

0
0

חברת קודאק המתמחה במכונות הדפסת תמונות מסחריות, מפעילה החל משנת 2006 כ-8000 עמדות “קיוסק” להדפסת תמונות בשירות עצמי ברשת הענק האמריקאית Walmart.

עמדות הקיוסק הצהובות של קודאק מציעות הדפסת תמונות מהירה בשירות עצמי הכולל העברת הקבצים על ידי הלקוח מתוך כרטיס זיכרון או דיסק, בחירת גודל וכמות התמונות וקבלתן לאחר דקות ספורות כשהן מודפסות.

למרות שעבור הצרכנים אמריקאים העמדות הפכו לחלק מהנוף ה”וולמארטי”, התבשרה חברת קודאק לאחרונה כי לרשת וולמארט אין כוונה להאריך את חוזה העבודה המשותף שהסתיים לאחרונה.

עבור קודאק מדובר בבשורה מרה, במיוחד לאור הנתונים המצביעים על ירידה של 26 אחוז במכירות העולמיות של החברה החל מהרבעון השלישי של 2008 והפסד החוזה עם וולמארט עלול לעלות לקודאק כ-100 מיליון דולר במכירות.

החברה שכנראה תחליף את קודאק בתפעול ואספקת מכונות ההדפסה היא חברת HP המובילה בתחום ההדפסה בשוק הביתי והמשרדי עד כה ומעתה תנסה לנגוס גם בעוגת שוק ההדפסה המסחרי.

עמדות קיוסק של חברת קודאק וחברת HP:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *