ראשי מגזין עלילות ליידי גאגא ופולארויד – חלק 2

עלילות ליידי גאגא ופולארויד – חלק 2

0
0

לאחרונה דיווחנו על שיתוף הפעולה בין הזמרת המצליחה (והביזארית) ליידי גאגא וחברת פולארויד המנסה לחזור מן המתים.  הכוכבת וחברת הצילום המיתולוגית חתמו כזכור לאחרונה על חוזה שמן ההופך את הזמרת לפרזנטורית (מייצגת הראשית) ומנהלת קו המוצרים העתידניים של החברה.

בינתיים לא הכריזה חברת פולארואיד על מוצרים חדשים אך הליידי כבר מפגינה נאמנות רבה למותג. הניצן הראשון המסמל את טיב היחסים בין הזמרת למוצג מופיע דווקא בקליפ החדש לשיר המצליח שלה “Telephone” אותו היא מבצעת ביחד עם הזמרת ביונסה.

הוידאו קליפ הארוך, המושקע והלא צנוע בעליל (לטובת ציבור גולשינו הרגישים) מתחיל בסצנה שהופקה כמחווה לסרט “כלבי אשמורת” (של הבמאי הנודע קוונטין טרנטינו), ממשיך כמסע הרפתקאות של שתי הזמרות וכולל סצינה (החל מדקה 4:45) שבו נוסעות השתיים במכונית ובעוד שביונסה נוהגת, ליידי גאגא מצלמת אותה בעזרת מצלמת פולארויד קלאסית בה התמונות מודפסות במקום.

במאי הסרטון קיבל ככל הנראה הנחיות ברורות לגרום לכך שלצופים בקליפ לא יהיו תהיות לגבי סוג המצלמה בה עושה הזמרת שימוש, והתוצאה היא מספר שניות שבו מתרחש “קלוז-אפ”  על מצלמת הפולארואיד המוחזקת על ידי גאגא ובו נראה לוגו החברה בבירור.

הסרטון במלואו ניתן לצפייה בקישור הבא.

תמונות מתוך הקליפ:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *