ראשי מגזין David Griffin: תמונות מספרות

David Griffin: תמונות מספרות

0
0

תמונות הן כלים באמצעותן ניתן לספר סיפור. David Griffin מי שהיה המנהל הצילומי של המגזין נשיונל ג’אוגרפיק, נתן לפני מספר שנים הרצאה מרתקת במסגרת כנס TED בה בחר לדבר על כמה מן התמונות הבולטות לדעתו במגזין ועל הסיפורים שמאחוריהן.

TED הוא כיום אחד מן הפורומים הטובים ביותר ברשת לשמוע הרצאות נפלאות במגוון עצום של נושאים. מעת לעת מגיעים לשאת דברים על הבמה גם צלמים בולטים. בשנה שעברה למשל פרסמנו כאן את “Taryn Simon: על אתרים סודיים ואמיתות מתעתעות” – כתבה העוסקת בהרצאה אותה נשאה הצלמת האמריקנית Taryn Simon ב-2009 בכנס TED ועסקה במה שהיא מכנה – “אמיתות נסתרות מן העין” (ממוטות קורנים בכור גרעיני ויצירות אומנות מודרנית אנטי סובייטיות במטה ה-CIA ועד חוברת פורנו בכתב ברייל).

Griffin ׁ(משמאל למטה) והתמונות בהן בחר לעסוק במהלך ההרצאה

NG images 1

ההרצאה של David Griffin אותה אנו מביאים היום מתבססת על תמונות של צלמי נשיונל ג’אוגרפיק (Griffin הוא צלם עיתונות מוערך בעצמו אך כעורך בחר תמונות של צלמים אחרים) ועוסקת בפן הסיפורי של הצילום. מכלבי ים ודובי קוטב ועד חיילים פצועים החוזרים מעירק ומשתקמים, בוחר Griffin לספר את הסיפור באמצעות התמונות.

הרצאתו של David Griffin מכנס TED

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S4eye-hqQqQ[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *