ראשי מגזין 7D מקריסטל כמחזיק ספרים?

7D מקריסטל כמחזיק ספרים?

0
0

היום אנו מביאים בפניכם מתמודד מוביל על הגדג’ט הצילומי חסר הפשר ביותר בו נתקלנו – חברת Fotodiox מאילינוי מוכרת בימים אלו רפליקה מקריסטל של מצלמת 7D עם עדשה. ומה יכולים להיות השימושים האפשריים?

השוטטות היומיומית שלנו ברשת מעלה מפעם לפעם כל מיני ממצאים מוזרים, אבל המציאה הנוכחית בהחלט מדורגת בחלק העליון של רשימת הממצאים התמוהים. בחברת Fotodiox המוכרת באופן רגיל ציוד סטודיו, עזרים לצלמים ומתאמים שונים החליטו להציע למכירה רפליקה של מצלמת ה-7D של חברת קנון (כולל עדשה) העשויה כולה מקריסטל.

7D מקריסטל

Crystal 7D 2

לטענת החברה מדובר במתנה אידאלית לחובבי צילום אשר נוצרה כולה בעבודת יד ועשויה מקריסטל K9 וגודלה 2/3 מן המצלמה האמיתית. מה תוכלו לעשות על פיסת הקריסטל החדשה שלכם אם תרכשו אותה (היא מגיעה בקופסא שחורה מרופדת)? ובכן, לדברי החברה מלבד להציג אותה לראווה תוכלו להשתמש בה כמחזיק ספרים או כמשקולת נייר.

מחזיק לספרים – תארוז לי שניים…

Crystal 7D 4

ומה לגבי המחיר? 90 דולר באתר Fotodiox או (אחרי חיפוש זריז) כ-60 דולר באמזון.

רמת פירוט – 7D מקריסטל

Crystal 7D 3

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל לנו כל ההתעסקות ברפליקות מקריסטל לא יכלו שלא להזכיר את האחרון בסדרת סרטי אינדיאה ג’ונס (Indiana Jones and the Kingdom of Crystal Skull) אשר יצא לאקרנים ב-2008, שני עשורים לאחר הסרט הקודם בסדרה. למי שלא זוכר (או ראה) עלילת הסרט מתרחשת בשנת 1957 בתקופת המלחמה הקרה ובה אינדיאה ג’ונס (הריסון פורד המזדקן) יוצא, שוב, למסע חיפושים אחר חפץ עתיק בעל כוחות על (אחרי התיבה האבודה והגביע הקדוש). הפעם מדובר על מספר גוגלגולות קריסטל אשר קשורות בדרך כזו או אחרת לחייזרים.

אם חשבתם שיצירת רפליקות איכותיות מקריסטל הוא עניין פשוט – מסתבר שלא ממש – על יצירת הגולגלות בסרטם של לוקאס ושפילברג עמלו צוותי האפקטים המיוחדים לא מעט – הסרטון הבא של Erik Beck מ-FX Reboot מראה ניסיון DIY מושקע למדי לשחזר את היצירה ההוליוודית (ללא הצלחה רבה לטעמנו):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FF79zec6FOQ[/youtube]

כך או כך ספק אם הרפליקה שתוכלו למצוא באמזון מתקרבת באיכותה לזו של שפילברג ולוקאס אבל אם ממש חסר לכם מעמד לספרים ויש לכם כמה דולרים פנויים – אתם מוזמנים…

זוג תמונות נוספות של ה7D הקריסטלית:

Crystal 7D 5

Crystal 7D 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *