ראשי מגזין LensCoat – הלבשה לעדשה

LensCoat – הלבשה לעדשה

0
0

החברה מ-LensCoat, חברה אמריקנית לייצור כיסויי עדשות (ושאר ציוד צילום), הדגימו לאחרונה בסרטון וידאו כיצד ייצרו כיסוי ייחודי לאחת העדשות הנדירות שייצרה חברת קנון אי פעם ה-EF 1200mm f5.6 L.

את העדשה, אשר ייצורה הופסק לפני מספר שנים (הייצור של דגם ה-EF החל בשנת 1993), קיבלה החברה בהשאלה מ-B&H (לה במלאי מזה מספר שנים עדשה משומשת אחת שמחירה לא פחות מ-120 אלף דולר). העדשה עצמה שאורכה 83 סנטימטרים שוקלת 16.5 ק”ג ופחות מ-100 כמותה יוצרו מעולם, כולן בהזמנה מיוחדת אשר ארכה כשנה (בשל מורכבות הייצור). B&H אף הפיקה בשנה שעברה סרטון בשיתוף אתר האינטרנט The Digital Picture בו מוצגות כמה מיכולותיה של העדשה.

כולן בהזמנה מיוחדת אשר ארכה כשנה (בשל מורכבות הייצור). B&H אף הפיקה בשנה שעברה סרטון בשיתוף אתר האינטרנט The Digital Picture בו מוצגות כמה מיכולותיה של העדשה.

LensCoat עוסקת בייצור כיסויים מותאמים לציוד צילום ובייחוד לעדשות. כיסויים אלו מגיעים בצבע שחור או בהדפס הסוואה אשר אמור לעזור בעיקר לצלמי טבע להסוות את עצמם בעת צילומי ספארי. יתרון נוסף של הכיסוי הוא בעת צילום בתנאי קור, עבודה עם עדשות מתכת עשויה להתברר כחוויה לא נעימה במיוחד והכיסוי המיוחד עשוי להועיל במקצת. LensCoat מייצרת כיסויים למגוון רחב של עדשות (אפילו לעדשות 50 מ”מ קיים כיסוי) וכן לציוד נוסף כגון חצובות. כל כיסוי מותאם בעבודת יד לעדשה הספציפית כולל מתאם פלסטי שקוף לחלונית המידע המצויה בעדשות מסוימות.

לצפיה בסרטון.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • MegaPixel: פרויקט שנה טובה ומצולמת

    האתר MegaPixel גאה לחשוף היום את פרויקט השנה הטובה הבינלאומי הגדול ביותר שנעשה בתחום הצילו…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *