ראשי מגזין מקצוע חדש: צלם חופשות מקצועי

מקצוע חדש: צלם חופשות מקצועי

5
0

שורה של מלונות יוקרה באיזור האיים הקריביים וביעדים תירותיים נוספים החלו להציע לאחרונה שירות חדש: חבילת נופש הכוללת גם צילום חופשה על ידי צלם מקצועי. עוד מקומות עבודה לצלמים או רמה חדשה של נרקסיזם? אתם תחליטו.

בכתבה נרחבת אשר התפרסמה לאחרונה באתר העיתון The Wall Street Journal מסופר על תופעה ההולכת ומתרחבת בתקופה האחרונה. חבילות נופש של מלונות שונים באזור האיים הקריביים ובאתרי נופש שונים בארה”ב החלו להציע שיטה חדשה אשר תסיר מכם את העול שבצילום חוויות הטיול באמצעות האייפון או בנשיאת מצלמה מגושמת לכל מקום. במקום זאת תזכו לצילום ומזכרת ברמה גבוהה מן החופשה שלכם בידי צלם מקצועי אשר יבלה איתכם שעה שלמה (או יותר) “בצילומים רומנטיים” או בסשן צילום משפחתי – הכל בהתאם לדרישה ולתקציב.

מלון ה-Jumby Bay בקריבים מציע מאז ראשית השנה דיל הכולל צילום זוגי עם צלם מקצועי הנמשך שעתיים, מלון הספא Sanderling Resort בחוף המזרחי של ארה”ב הגדיל לעשות והציע חבילה הכוללת צילומי סטילס וסרטון וידאו (youtube) עם כל המשפחה. גם במקומות מוכרים יותר כולל אתרי נופש אותם פוקדים גם לא מעט ישראלים דוגמת Disney World נמכרו חבילות צילום פורטרטים עם צלמים מקצועיים. המחירים אגב נעים החל מ-100 דולר לסשן בן שעה ועד לסכומים דימיוניים של 3200 דולר לחצי יום צילום (במלון Hualalai היוקרתי הוואי).

מה אתם חושבים? יוזמה עסקית ברוכה או עוד שלב בדרך להתבהמות מוחלטת של נרקסיסטים חולי פייסבוק?

מי יצלם לכם את החופשה הבאה? (צילום: עידו גנוט)

Vacation

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

5 תגובות

  1. Avatar

    רן

    14/07/2012 ב 12:18 PM

    רעיון מצוין, אנשים יוצאים לחופשות ומצלמים עצמם באופן מזעזע, סוף, סוף יוכלו לזכות במזכרת ראויה

    לא התבהמות ולא כלום, רעיון מצוין ומתבקש

    עד לפני כמה שנים לא לכל אחד הייתה מצלמה והיו הולכים כל המשפחה לצלם כדי להצטלם למזכרת, המצב לא השתנה הרבה, היום יש לכולם מצלמה אבל רובם לא יודעים לצלם…

    השב

  2. Avatar

    גלעד

    15/07/2012 ב 2:26 PM

    אכן רעיון מצוין.. סוף סוף תמונות מעניינות בפייבסוק

    השב

  3. Avatar

    מתי עמלי

    15/07/2012 ב 8:11 PM

    בשלב הבא, ישלח במקומכם זוג שחקנים. אתם תשארו בבית מבלי כל הבלאגן של הטיסות. ותקבלו בסוף את האלבום והתמונות…

    השב

    • Avatar

      עידו גנוט

      15/07/2012 ב 10:21 PM

      🙂 רעיון לסטארט אפ…

      השב

  4. Avatar

    סרגיו קונסטנצה

    17/07/2012 ב 9:33 AM

    השלב באמת הבא…צלם ירח דבש. יצלם אותך ואת אישתך הטריה במגוון תנוחות ירח דבש.. כולל… אופציה לשידור חי.. “אמא אבא תראו אנחנו עושים לכם נכדים!!!!1”

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *