ראשי מגזין כמה חול הפנטקס יכולה לסבול?

כמה חול הפנטקס יכולה לסבול?

2
0

חייל וצלם המשרת במסגרת הכוח האמריקני המוצב באפגניסטן ערך לאחרונה ניסוי אכזרי למדי בו בחן שתי מצלמות פנטקס (K-5 ו-K-7 וותיקה) בתנאי שטח של ממש. הוא כיסה אותן בחול ואבנים ואחר כך שטף אותן מתחת למים זורמים במקלחת הפלוגתית – התוצאה?

Alex Jansen הוא צלם הרפתקן וחייל ביחידה מיוחדת של צבא ארה”ב המוצבת מזה מספר חודשים באפגניסטן ותפקידה להכשיר לוחמים אפגניים. לאחרונה הוא החליט לערוך ניסוי עם זוג מצלמות פנטקס איתן הוא מצלם באופן קבוע בזמן פעילותו. הניסוי או למעשה ההדגמה לעיני המצלמה כללה שני שלבים – זוג מצלמות הוצב על הרצפה וכוסה בחול ואדמה בכמות נכבדה. בשלב הבא נלקחו המצלמות אחר כבוד למקלחת ונשטפו במים – והרבה. אבל למה להאמין לנו – צפו בסרטון וראו בעצמכם את התוצאות (העדשות למתעניינים היו – DA* 50-135 f/2.8  ו-DA* 16-50 f/2.8).

Jansen מאכיל את הפנטקס חול

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Eo61t5fH6Qw[/youtube]

Jansen עצמו הוא צלם מוכשר למדי מסתבר. בכל הזדמנות שעומד לרשותו חיבור אינטרנט ממקום כלשהו באפגניסטן הוא מפרסם עדכונים עם תמונות של החיים של החיילים בשטח יחד עם הכוח האפגני איתו הם מתאמנים והאוכלוסיה המקומית. מי שמתעניין בתרבויות אחרות (וגם קצת בהוואי צבאי שונה מאד משלנו) מוזמן להציץ בתשעת העדכונים אותם פרסם Jansen בין פברואר ליוני וכוללים נופים צחיחים ומרהיבים, אוכלוסיה מקומית כפרית והרבה הווי יחידה אמריקני.

Jansen ושתי המצלמות: ה-K-5 משמאל עם עדשת ה-DA* 16-50 f/2.8

Pentax send 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    גיא

    12/07/2012 ב 9:35 AM

    כתבה מענינת גם E5 של אולימפוס עמידה מאוד

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    12/07/2012 ב 3:11 PM

    אולימפוס ופנטקס מתמחות בתחום של מצלמות עמידות. ההבדל אולי הוא שהאולימפוס עם העדשות המתחלפות שהן עמידות הן יקרות למדי – הפנטקס האלו (שהן קצת ישנות כבר) וגם ה-K30 החדשה של פנטקס שהוכרזה לאחרונה כולן מתחת ל-1000 דולר ועמידות – זה הישג יפה (לא דבר פשוט לאטום מצלמה רפלקסית).

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *