ראשי מגזין off-topic Natalie Coughlin: מ-11 מדליות אולימפיות לצילום חתונה

Natalie Coughlin: מ-11 מדליות אולימפיות לצילום חתונה

0
0

השחינית האמריקנית Natalie Coughlin היא אולי הדבר הקרוב ביותר לגרסה הנשית של השחיין האמריקני האגדי Michael Phelps. זוכת 11 מדליות זהב ב-2 אולימפיאדות רצופות היא עשתה את הבלתי ייאמן כאשר זכתה במדליה באולימפיאדת בייג’ין בכל אחת מ-6 התחרויות בהן השתתפה! אלא של-Coughlin יש גם תחביב “סודי” – צילום, ובין אימון לתחרות (לפרסומת לחברת פנטן)  היא הספיקה אפילו לצלם בעצמה חתונה – פרופיל של וינרית.

Natalie Coughlin הייתה כנראה דולפין בגלגול הקודם, אחרת קשה מאד להסביר את היכולת הפנומנאלית שלה במים. היא שוחה מאז הייתה בת 8 חודשים וגם כיום בגיל קרוב ל-30 היא לא מפסיקה לשחות לרגע והיא צפויה להתחרות בקרוב באולימפיאדה השלישית שלה במשחקי לונדון לאחר שזכתה בזהב במשחה הגב 100 מטרים באתונה (2004) ובבייג’ין (ב-2008) ביחד עם 9 מדליות נוספות. אלא שכישורי השחיה של Coughlin כנראה שלא היו מזכים אותה בפינה בבלוג שלנו. אלא של-Coughlin יש גם כמה תחביבים, מלבד בישול, גננות וצפיה בספורט, Coughlin היא גם צלמת נלהבת.

Coughlin לקחה את קורס הצילום הראשון שלה בקולג’ ומאז נתפסה בחיידק הצילום. בסרטון קצר שלה אותו פרסם האתר NBC מדברת Coughlin על צילום וגם כיצד הזדמן לה לצלם חתונה של חברה (בתשלום).

עדכון: NBC אינם מאפשרים הטמעה של ההסרטון באתרים מחוץ לארה”ב – תוכלו לראות אותו ב-Youtube.

אם אתם לא חובבי שחיה אבל הפנים של Coughlin נראות לכם מוכרות אולי יש סיבה אחרת. Coughlin היא מזה זמן הפנים או למעשה “השיער” של חברת פנטן ומככבת בלא מעט מן הפרסומות של החברה (יחד עם שורה ארוכה של ספורטאים וספורטאיות אחרים כולל Phelps עצמו אגב). לא מזמן פרסמה חברת פנטן פרסומת בכיכובה של Coughlin וכן סרטון מאחורי קלעים קצר.

Coughlin מתוך הקמפיין של פנטן – חבל שהיא לא צילמה…

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NxinnU7aYoU[/youtube]

תמונת הסטילס של הקמפיין אגב זכתה לביקורות לא אוהדות במיוחד בלשון המעטה (עיבוד פוטושופ אגרסיבי ופרופורציות לא טבעיות) הן כנראה מתכון בטוח לכך (אגב שם הצלם לא פורסם…מעניין למה).

Natalie Coughlin 1

לסיום, Coughlin יודעת מסתבר גם לפרגן בגדול, כשנשאלה לאחרונה בראיון על Phelps – שותפה לנבחרת השחיה האולימפית ב-2 האולימפיאדות האחרונות (וגם בלונדון), סיפרה כי בבייג’ין הזדמן לה לראות רק משחה אחד שלו שלא בטלויזיה משום שהיא עליה להתכונן למשחים שלה, אך “הוא ללא ספק השחיין הגדול ביותר שראה העולם” – היא כנראה יודעת על מה היא מדברת. בקרוב בלונדון.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *