ראשי מגזין Tyler Stableford: כשאקסטרים אינו מספיק

Tyler Stableford: כשאקסטרים אינו מספיק

0
0

Tyler Stableford הוא כנראה אחד מצלמי האקסטרים המוכרים ביותר בעולם. בשנים האחרונות הספיק לצלם כשהוא קשור הפוך בתוך מטוס F16 ב-8G, בעומק של מאות מטרים מתחת לאדמה בתוך מכרה פחם, קשור על כבל מהר מושלג וכמעט בכל מצב שבין שלושת הקצוות הללו. הוא זכה בעשרות פרסים ותארים מטעם גופי הצילום המובילים בעולם ונבחר לאחד מה-Explorers of Light של חברת קנון ארה”ב. היום אנו גאים להביא את סיפורו בפניכם.

ב-2005 הכתיר המגזין Men’s Journal היוקרתי את Tyler Stableford לאחד מצלמי האקסטרים הטובים בעולם בעקבות פרוקט צילום מערות הקרח שלו באיסלנד. מאז הספיק סטבלפורד לצלם שורה ארוכה של פרויקטים מדהימים נוספים שהעמידו אותו ללא צל של ספק בשורה הראשונה של צלמי האקסטרים בכל הזמנים.

במערות הקרח באיסלנד (צילום: Tyler Stableford)

Tyler Stableford 7

הצלמת Tamara Lackey מראיינת את Tyler Stableford

[vimeo]https://vimeo.com/33977089[/vimeo]

לאחרונה קיבל לידיו סטבלפורד את ה-1D X (אשר הגיעה עד כה כנראה רק לידיהם של מתי מעט כמו זיו קורן אותו ראיינו כאן לאחרונה באותו עניין בדיוק). הוא יצא לצלם איתה פרויקט טיפוס קרח בתנאים קשים ביותר בגובה רב ובטמפרטורות שהן הרבה מתחת לאפס.

מאחורי הקלעים בצילומי טיפוס קרח עם ה-1D X של קנון

[vimeo]https://vimeo.com/40029920[/vimeo]

לפני כשנה נפלה לרשותו של Stableford הזדמנות נדירה לצלם בכנף 120 של ח”א האמריקני בקולורדו כשהוא טס בתוך אחד ממטוסי ה-F16 ב-G גבוה במיוחד מעל הרי הרוקי כשהמצלמות איתו (ללא רצועה) בתא הטייס. את החוויה ובעיקר חלק מן התוצאות המדהימות שהופקו ממנה ניתן לראות בסרטון המיוחד שהוכן לטובת הפרויקט.

ב-8G הפוך ב-F16 (צילום: Tyler Stableford)

Tyler Stableford 6

סטבלפורד בפרויקט צילום בכנף 120 של חיל האויר האמריקני עם מטוסי F16

[vimeo]https://vimeo.com/17127510[/vimeo]

בשנים האחרונות נכנס סטבלפורד גם לתחום הוידאו וצילם את הסרט מעורר ההשראה The Fall Line המתאר את מסעו האישי הקשה של Heath Calhoun – צנחן ביחידה 101 של הצבא האמריקני אשר איבד את רגליו בעירק אך הפך לגולש אולימפי מקצועי. הסרט צולם באמצעות Canon EOS 5D Mark II ו-1D Mark IV וזכה במספר פרסים בפסטיבלי קולנוע בארה”ב.

פטריוט אמיתי (צילום: Tyler Stableford)

Tyler Stableford 1

טריילר של הסרט The Fall Line

[vimeo]https://vimeo.com/22847850[/vimeo]

אתם מוזמנים לאתר של Tyler Stableford בו תוכלו לצפות בתמונות וסרטונים נוספים (וגם לקרוא מן הבלוג שלו הכולל חומרים רבים על שיטות העבודה הייחודיות בהן הוא עושה שימוש).

גלגל בתוך גלגל (צילום: Tyler Stableford)

Tyler Stableford 2

תמונות נוספות (צילום: Tyler Stableford)

Tyler Stableford 4

Tyler Stableford 3

Tyler Stableford 8

Tyler Stableford 9

כמו תמיד ניתן למצוא כשרונות יוצאי דופן בתחום הצילום בערוץ הצלמים הבינלאומי של MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *