ראשי מגזין Ben Heine: צילום מצוייר

Ben Heine: צילום מצוייר

5
0

Ben Heine הוא אומן רב תחומי בעל כישרון ייחודי – הוא משלב דמיון עשיר ומקוריות עם וירטואוזיות מרשימה בציור ובצילום ומושך אחריו בשנים האחרונות מליוני מעריצים ברחבי העולם והיום גם אנחנו שמחים לספק במה ליצירותיו.

אומנים המשלבים כישורון אמיתי בצילום וציור הם נדירים למדי. אחד האייטמים הפופולאיים ביותר שלנו ב-2012 עד כה הוקדש לאומנית רב תחומית אחרת – Alexa Meade –  אשר פרויקט הצילום שלה לקח את יכלות הציור המדהימות בהן ניחנה למקומות חדשים לגמרי. Ben Heine משלב אף הוא כישרון ציורי עם יכולות צילום אך הוא עושה זאת מזווית מעט שונה.

ben heine 2

Heine גדל בחוף השנהב שבאפריקה אך עבר לבלגיה בגיל צעיר שם גם התחנך. הוא למד ציור ופיסול באנגליה אך את עיקר השכלתו האומנותית למד בכוחות עצמו. אחרי שהשלים תואר בעיתונות גילה בגיל מאוחר יחסית גם את הצילום ועבד במגוון רחב של עבודות בתחום הפרסום עם חברות רבות והציג בשורה של תערוכות.

ben heine 1

את פרויקט ה-Pencil Vs Camera (אשר חלק זעום מן התמונות המופיעות בו ניתן למצוא בכתבה זו), החל Heine לפני כשנתיים והוא זכה עד מהרה למליוני צפיות ברחבי העולם ולהצלחה גדולה (Heine עצמו נתן מאז החל הפרויקט למעלה מ-30 ראיונות שונים לאתרים ומגזינים ברחבי העולם בשפות שונות – הוא עצמו אגב דובר צרפתית, אנגלית, הולנדית אך גם קצת פולנית, ספרדית רוסית ועוד מספר שפות, והספיק לטייל לא מעט ברחבי העולם).

ben heine 3

Heine משלב תמונות שונות אותן צילם עם ציורים אותם הוא מצייר ביד. יש לו שיטות שונות לעשות זאת, לעיתים הוא מתחיל מהציור ולעיתים מן התמונה המצולמת, לרוב הוא מצייר באמצעות עיפרון על נייר אך לעיתים גם באמצעות עט דיגיטלי במחשב אך התוצאה כמעט בכל מקרה מקורית ולעיתים קרובות גם משעשעת.

ben heine 4

סרטון אותו יצר Heine (שימו לב לקראת סוף הסרטון לאופן השילוב של ציור וצילום):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2JQYUwskc_I[/youtube]

סרטון המציג כמה מעבודותיו של Heine:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CPANMMlIHQk[/youtube]

עבודות נוספות של Heine

ben heine 5

ben heine 6

ben heine 7

ben heine 8

ben heine 9

ben heine 10

ben heine 11

ben heine 12

ben heine 13

ben heine 14

ben heine 15

עוד פרויקטים וגם הרבה על תהליך היצירה של Heine, תוכלו למצוא בבלוג הרשמי שלו. עוד תומנות תוכלו למצוא בעמוד הפליקר שלו.

כמו תמיד ניתן למצוא כשרונות יוצאי דופן בתחום הצילום בערוץ הצלמים הבינלאומי של MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

5 תגובות

  1. Avatar

    נדב

    27/04/2012 ב 10:23 AM

    מעורר השראה!

    השב

  2. Avatar

    ניסן לב-רן

    27/04/2012 ב 10:37 AM

    זו אמנות מסוג משולב שאני רואה בה את השיא של היצירתיות הויזואלית המשלבת עפרון ומצלמה. הדבק המחבר הוא כמובן עיבוד דיגיטאלי וזו צורת הביטוי המשוכללת ביותר שהייתי רוצה להגיע אליה אי פעם “כשאהיה גדול”…

    השב

  3. Avatar

    Igal

    27/04/2012 ב 7:32 PM

    WOW מדהים איזה אומן, תודה על הכתבה.

    השב

  4. Avatar

    מאיר

    29/04/2012 ב 11:31 PM

    מרשים ומרתק.

    השב

  5. Avatar

    גיא

    02/05/2012 ב 10:19 PM

    מעניין יחודי יצרתי אומנותי

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *