ראשי מגזין ניקון – טיפוס ברזולוציה גבוהה

ניקון – טיפוס ברזולוציה גבוהה

0
0

צלמים רבים מסתייגים מהמגמה הנוכחית של הוספת יכולות צילום וידאו ברזולוציה גבוהה למצלמות דיגיטליות מקצועיות. ואכן עבור צלמי סטילס רבים המצלמה הייתה ותישאר אמצעי להנציח את הרגע ולא תחליף למצלמת וידאו. יחד עם זאת בחודשים האחרונים צצים בזה אחר זה סרטונים אשר צולמו ברזולוציה גבוהה בדור האחרון של מצלמות הסטילס המקצועיות ולפחות בחלק מהמקרים האיכות גבוהה ביותר.

אחד הסרטונים המרשימים ביותר בהם נתקלנו בתקופה האחרונה הופק עבור ניקון אוסטרליה במטרה לקדם את מצלמת הדגל החדשה של החברה ה-D3S הכוללת את יכולות הווידיאו המתקדמות ביותר שחברת ניקון יודעת להציג. הסרטון צולם על ידי Simon Carter מי שנחשב כיום לאחד מגדולי צלמי הטיפוס בעולם. למי שמתעניין בטיפוס צוקים או פשוט אוהב תמונות נוף עוצרות נשימה מומלץ בחום לבקר באתר של קרטר ולצפות בעמוד הראשי ובגלריות.

טיפוס צוקים עם הניקון D3S – הצפייה ברזולוציה גבוהה מומלצת (אם כי בשל מגבלות רוחב הפס בארצותינו רצוי להפעיל את הסרטון, ללחוץ על השהיה ורק לאחר שירד במלואו להריצו על מסך מלא).

https://www.youtube.com/watch?v=F37rsS0KUXk&feature=player_embedded

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *