ראשי מגזין Benjamin Von Wong: בערה אנושית

Benjamin Von Wong: בערה אנושית

1
0

Benjamin Von Wong הוא צלם קנדי אשר הפיק לאחרונה סדרת צילומים מרשימה במיוחד בה נראה דוגמן עולה בלהבות. כיצד צולמו התמונות המרהיבות ומה עומד מאחורי הכישרון האדיר של הצלם הקנדי? הכל בכתבה שלפניכם.

Benjamin Von Wong הוא אולי אחת ההוכחות הטובות לכך שכישרון ויצירתיות חשובים לא פחות מוותק בתחום הצילום. הוא הגיע אל עולם הצילום במקרה לאחר שעבד כמהנדס מכרות בנוואדה. כאשר חברתו נפרדה ממנו החליט כי עליו למצוא תחביב שימלא את זמנו בכדי שלא יצא מדעתו וכך מצא את עצמו מצלם כוכבים. אף שהעניין החל כתחביב, כשרונו של Von Wong גרם לו להפוך אט אט למקצוע של ממש. המעבר התרחש כנראה כאשר קיבל את עבודתו הראשונה בתשלום לצלם אירוע ומשם החלו הדברים להתגלגל בקצב מהיר.

בלהבות – מתוך הפרויקט האחרון של Von Wong

Von Wong 1

Von Wong עוסק היום בעיקר בפרויקטים יצירתיים במיוחד ובהפקות שונות אשר ביסודן ניתן תמיד למצוא מקוריות עצומה. באחת ההפקות האחרונות שלו החליט Von Wong כי במקום ליצור תמונה של אדם נשרף בסיוע פוטושופ (כפי שנעשה לא מעט פעמים בעבר) הוא רוצה לנסות לצלם פרויקט בו הדוגמן בוער באמת .

ריצה בלהבות מתוך הפרויקט (צילום: Benjamin Von Wong)

Von Wong 2

בכדי לא לסכן איש (ייתר על המידה) זימן Von Wong חבר שהוא במקרה גם אומן יריקת אש ודוגמן אמיץ במיוחד אשר כוסה בחומר נוגד אש מכף רגל ועד ראש והתוצאות לפניכם.

מאחורי הקלעים עם Von Wong והדוגמן הבוער

[vimeo]https://vimeo.com/37412824[/vimeo]

לא נעשה צדק עם Von Wong אם לא נביא לפחות עוד הפקה מקורית אחת שלו. הבחירה הייתה קשה ללא ספק, אך לאחר שבילינו באתר האינטרנט שלו לא מעט שעות (מומלץ בחום אגב) בבחינת עבודותיו ואין ספור ההפקות המרתקות אותן ביצע, בחרנו ב”רקדני הקמח”:

[vimeo]https://vimeo.com/19464733[/vimeo]

אנו מבטיחים לחזור ל-Von Wong גם בעתיד ואין לנו ספק כי נזכה ממנו לעוד מגוון הפקות ועבודות יצירתיות במיוחד. עד אז אתם יותר ממוזמנים להציץ בעמוד התמונות המדהימות שלו באתר פליקר (ונזכיר רק כי Von Wong אחז במצלמה לראשונה לפני כ-4 שנים בלבד ואין לו שום הכשרה פורמאלית בצילום).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    גיא

    01/03/2012 ב 10:23 PM

    מדהים הוידאו של צילומי רקדני הקרח – צילומים מדהימים וכתבה מענינת

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *